Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Медична освіта
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Редакційний штат
Процес рецензування
Етика публікацій
Положення про авторські права
Заява про конфіденційність
Авторам
Умови публікації
Вимоги до оформлення статей
Сайт ТНМУ
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 1 (2017)
№ 1 (2017)
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.1
Опубліковано:
2017-05-11
Весь випуск
Титулка
Зміст
Вдосконалення вищої медичної освіти
МАТРИКУЛ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК ЯК СКЛАДОВА ЧАСТИНА ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ ХІРУРГІЇ № 1 З УРОЛОГІЄЮ ТА МАЛОІНВАЗИВНОЮ ХІРУРГІЄЮ ІМЕНІ ПРОФЕСОРА Л. Я. КОВАЛЬЧУКА
A. D. Bedenyuk, O. L. Kovalchuk, V. B. Dobrorodniy, L. Ye. Viytovych
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.1.7561
ТУТ
СУЧАСНІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ І ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ У КЛІНІЦІ ІНФЕКЦІЙНИХ ХВОРОБ
N. Yu. Vyshnevska, O. L. Ivakhiv, N. A. Vasylieva, I. S. Ishchuk
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.1.7554
ТУТ
СИМПТОМОКОМПЛЕКС СИНДРОМУ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ ПРИ ВИКЛАДАННІ КЛІНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН ІНОЗЕМНИМ СТУДЕНТАМ ТА ШЛЯХИ ЙОГО УСУНЕННЯ
S. M. Heryak, N. I. Bahniy, I. V. Korda, O. Y. Stelmakh, N. V. Petrenko
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.1.7619
ТУТ
ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ НА КАФЕДРІ СІМЕЙНОЇ МЕДИЦИНИ І ТЕРАПІЇ
V. N. Zhdan, M. Y. Babanina, M. V. Tkachenko, G. V. Volchenko, E. M. Kitura, L. M. Shylkina, V. G. Lebed
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.1.7448
ТУТ
РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІН СТУДЕНТАМ ВИЩИХ МЕДИЧНИХ УЧБОВИХ ЗАКЛАДІВ
I. V. Masheiko, G. B. Peleshenko, A. M. Masheiko
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.1.7493
ТУТ
ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ З НАДАННЯ ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ
V. І. Pertsov, O. A. Lyovkin, Ya. V. Telushko
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.1.7175
ТУТ
РОЛЬ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТУ ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ ГРОМАДЯН ІЗ ДИСЦИПЛІНИ “ВНУТРІШНЯ МЕДИЦИНА”
V. O. Petryna
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.1.7676
ТУТ
ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ З ДИСЦИПЛІНИ “АКУШЕРСТВО І ГІНЕКОЛОГІЯ”
V. A. Potapov, А. Р. Рetulko, M. V. Medvediev, T. A. Loskutova, Yu. V. Donskaya, N. V. Symonova
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.1.7329
ТУТ
ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ ДО ВИКЛАДАННЯ КУРСУ ФІЗІОЛОГІЇ З ВИКОРИСТАННЯМ КОМП`ЮТЕРНОЇ СИМУЛЯЦІЇ В СИСТЕМІ СУЧАСНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
O. H. Rodynskiy, O. M. Demchenko, G. O. Rodynska, I. O. Hutnik
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.1.7605
ТУТ
ПЕРСПЕКТИВИ ВИКЛАДАННЯ УРОЛОГІЇ В БУКОВИНСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
O. S. Fedoruk, I. I. Ilyuk, V. I. Zaitsev, K. A. Vladychenko, V. T. Stepan, V. V. Visnyuk
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.1.7537
ТУТ
ЗАСОБИ ПОЛІПШЕННЯ РОБОТИ ЗІ СТУДЕНТАМИ З АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ НАВЧАННЯ У МЕДИЧНИХ ВУЗАХ УКРАЇНИ В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД ВХІДНОГО РІВНЯ ЗНАНЬ ТА КРАЇНИ-ДОНОРА
G. O. Chovpan, I. S. Chovpan, L. V. Batyuk, V. G. Knigavko
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.1.7439
ТУТ
ОЦІНКА АКАДЕМІЧНОЇ УСПІШНОСТІ ЗА ДОПОМОГОЮ СИСТЕМИ МОНІТОРИНГУ НАВЧАННЯ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІНТЕГРОВАНОГО ІСПИТУ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ “СТОМАТОЛОГІЯ”
O. M. Doroshenko, O. F. Sirenko
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.1.7503
ТУТ
Досвід з організації навчальної роботи
ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ ДНІПРОВСЬКОГО МЕДИЧНОГО ІНСТИТУТУ ТРАДИЦІЙНОЇ І НЕТРАДИЦІЙНОЇ МЕДИЦИНИ
S. V. Abramov, B. M. Baybakov, V. M. Kornatsky, V. O. Vushnevskuy, A. G. Kyrychenko, S. M. Moroz, V. M. Khom'yakov
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.1.7644
ТУТ
ДОСВІД ВИКЛАДАННЯ ОКРЕМИХ ПИТАНЬ КЛІМАТОТЕРАПІЇ СТУДЕНТАМ 6 КУРСУ АНГЛОМОВНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ НА КАФЕДРІ ГІГІЄНИ ТА ЕКОЛОГІЇ НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ О. О. БОГОМОЛЬЦЯ
A. M. Antonenko, N. V. Merezhkina, V. G. Bardov, P. V. Stavnichenko
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.1.7449
ТУТ
ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНОГО ПІДХОДУ ПРИ ВИКЛАДАННІ МЕДИЧНОЇ І БІОЛОГІЧНОЇ ФІЗИКИ
O. Z. Ivanchenko, O. Z. Melnikova
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.1.7347
ТУТ
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ АНКЕТУВАННЯ СТУДЕНТІВ ІФНМУ ПО ЗАВЕРШЕННЮ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ “ОПЕРАТИВНА ХІРУРГІЯ І ТОПОГРАФІЧНА АНАТОМІЯ”
V. О. Kavyn, Yu. L. Popovych, V. M. Fedorak, A. V. Miesoiedova, V. V. Parakhoniak
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.1.7447
ТУТ
ЗАСТОСУВАННЯ МЕДИЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ТРЕНАЖЕРА ПРИ ЗАСВОЄННІ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК ІЗ ДИСЦИПЛІНИ “ХІРУРГІЯ”
R. T. Kuzenko
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.1.7416
ТУТ
РОЛЬ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ПРИ ВИКЛАДАННІ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ У СТУДЕНТІВ 5 КУРСУ МЕДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ
О. V. Kuryata, К. G. Karapetyan, O. S. Mytrokhina
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.1.7331
ТУТ
ФОРМУВАННЯ КЛІНІЧНОГО МИСЛЕННЯ У СТУДЕНТА-ІНОЗЕМЦЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ “ПЕДІАТРІЯ”
І. S. Lembryk, Z. R. Коcherga
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.1.7408
ТУТ
ЩОДО ДІЄВОСТІ ІНФОРМАЦІЙНИХ МЕТОДИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ НА КАФЕДРІ МІКРОБІОЛОГІЇ, ВІРУСОЛОГІЇ ТА ІМУНОЛОГІЇ
G. A. Loban, M. N. Ananieva, I. N. Zviaholska, N. A. Bobrova, M. O. Faustava, V. P. Polianska, Ya. O. Basarab
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.1.7617
ТУТ
САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ - ОСНОВА ВИСОКОГО ПРОФЕСІЙНОГО РІВНЯ ФАХІВЦЯ ( ЛІКАРЯ) . ДОСВІД РОБОТИ КАФЕДРИ БІОХІМІЇ І МЕДИЧНОЇ ХІМІЇ ДЗ «ДМА МОЗ УКРАЇНИ»
G. S. Maslak, G. V. Dolgich, N. I. Tsokur, K. V. Shevtsova
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.1.7621
ТУТ
МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФЕЛЬДШЕРІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ БІОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
A. R. Moseychuk
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.1.7415
ТУТ
ПЕДАГОГІЧНІ ПІДХОДИ ВИКЛАДАННЯ КОМУНАЛЬНОЇ ГІГІЄНИ В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
T. M. Popova, M. F. Loskutov, O. M. Karaban, T. Ye. Petrenko, S. M. Filipchenko, L. I. Loboyko
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.1.7519
ТУТ
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ АКУШЕРІВ-ГІНЕКОЛОГІВ
O. P. Rogachevskyi, L. M. Popova, N. M. Rozhkovskaya, T. V. Kossei, M. Y. Golubenko
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.1.7695
ТУТ
ПРО НАЛАГОДЖЕННЯ СДО MOODLE ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ТЕСТОВОГО ОЦІНЮВАННЯ З КУРСУ “ВИЩА МАТЕМАТИКА”
A. V. Semenets
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.1.7131
ТУТ
АНАЛІЗ ВІТЧИЗНЯНОГО ТА ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ ПІДГОТОВКИ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР
V. A. Slavopas
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.1.7652
ТУТ
ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ВІДЕОФІЛЬМІВ У ЯКОСТІ ВІДЕОКЕЙСІВ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ З ДИСЦИПЛІНИ “ПСІХІАТРІЯ.НАРКОЛОГІЯ”
I. D. Spirina, A. V. Shornikov, R. M. Tymofieiev
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.1.7294
ТУТ
ДИДАКТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ ПЕДІАТРІЇ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ, ЯКІ НАВЧАЮТЬСЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ ЗА ФАХОМ “ЛІКУВАЛЬНА СПРАВА”
G. O. Lezhenko, О. E. Pashkova, I. V. Sidorova, Н. V. Kraynya
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.1.7714
ТУТ
Мова
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Поточний номер