Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Медична освіта
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Редакційний штат
Процес рецензування
Етика публікацій
Положення про авторські права
Заява про конфіденційність
Авторам
Умови публікації
Вимоги до оформлення статей
Сайт ТНМУ
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 2 (2025)
№ 2 (2025)
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2025.2
Опубліковано:
2025-08-20
Весь випуск
ТИТУЛКА
ЗМІСТ
ДО АВТОРІВ
ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
ПЕРСПЕКТИВИ ТА ДОСВІД ІНТЕГРАЦІЇ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНЮ ПРОГРАМУ «ПРОТЕЗУВАННЯ-ОРТЕЗУВАННЯ»
Т. Г. Бакалюк, Н. Р. Макарчук, Г. О. Стельмах
6-10
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2025.2.15479
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ЛАТИНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ О СВІТИ
І. І. Ворона, Г. Б. Паласюк, Т. В. Саварин
11-16
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2025.2.15480
PDF
АМБІВАЛЕНТНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ЛІКАРЯ: У ПОШУКАХ МАЙСТЕРНОСТІ ТА ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ
Ю. О. Євтушенко
17-22
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2025.2.15481
PDF (English)
ТРАВМОІНФОРМОВАНА МЕДИЧНА ОСВІТА: СТРУКТУРА ГОТОВНОСТІ ВИКЛАДАЧА ДО РОБОТИ ЗІ СТУДЕНТАМИ-ВЕТЕРАНАМИ
Л. В. Лимар, О. О. Хаустова
23-30
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2025.2.15482
PDF
РЕАЛІЗАЦІЯ ВИБІРКОВОГО КОМПОНЕНТА «РОЗВИТОК ДОСЛІДНИЦЬКИХ НАВИЧОК» ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ: ДОСВІД ТА РЕЗУЛЬТАТИ
Я. М. Пушкарьова
31-34
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2025.2.15483
PDF
ІННОВАЦІЙНІ ПЕДАГОГІЧНІ СТРАТЕГІЇ В ПІДГОТОВЦІ МЕДИЧНИХ І ФАРМАЦЕВТИЧНИХ КАДРІВ В УКРАЇНІ
В. В. Стинська, І. П. Кліщ, Н. С. Кравець
35-41
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2025.2.15484
PDF
РОЛЬ ПРАКТИКООРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ У ФОРМУВАННІ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ФІЗИЧНИХ ТЕРАПЕВТІВ
А. Г. Cігова, Я. А. Яновська
42-46
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2025.2.15485
PDF
МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ФАХОВИХ ОСВІТНІХ КОМПОНЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ І7 ТЕРАПІЯ ТА РЕАБІЛІТАЦІЯ
Г. В. Таможанська, О. В. Перець, В. В. Галашко
47-51
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2025.2.15486
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА КАФЕДРІ АНАТОМІЇ ЛЮДИНИ НА ПРИКЛАДІ ЗАСТОСУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ANATOMY & PHISIOLOGY REVEALED 3.0
А. Т. Телев’як, І. І. Боймиструк, О. М. Герман
52-56
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2025.2.15487
PDF
КОМУНІКАТИВНА РЕФЛЕКСІЯ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ПРАКТИЦІ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ УМІНЬ ФІЛОЛОГІВ
О. М. Царик
57-61
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2025.2.15488
PDF (English)
ФОРМУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ ТРАЄКТОРІЇ ЗДОБУВАЧА В МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ: СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ
О. А. Цодікова, М. П. Гиря
62-66
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2025.2.15489
PDF
ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА ВИКЛАДАЧІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ: ВИКЛИКИ ТА ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
А. В. Чорномидз
67-71
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2025.2.15490
PDF
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ
ВІДКРИТА ОСВІТА: АКТУАЛЬНІСТЬ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ В УМОВАХ ЗМІН І ВИКЛИКІВ СУЧАСНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ТЕРНОПІЛЬСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ
М. М. Корда, А. Г. Шульгай, А. І. Машталір, В. Б. Радчук, А. В. Чорномидз
72-76
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2025.2.15491
PDF
ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ВИБІРКОВОЇ ДИСЦИПЛІНИ «СПОРТИВНА ФАРМАКОЛОГІЯ» ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ «ФІЗИЧНА ТЕРАПІЯ, ЕРГОТЕРАПІЯ»
О. М. Олещук, А. В. Чорномидз, М. П. Кланца
77-82
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2025.2.15492
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МЕДИЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ СТУДЕНТАМИ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
І. А. Прокоп, Г. Я. Кітура
83-86
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2025.2.15493
PDF (English)
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ І ПЕРЕКЛАД У ВИКЛАДАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: МОЖЛИВОСТІ ТА ВИКЛИКИ
Н. В. Рибіна, Н. Є. Кошіль, О. С. Гирила
87-91
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2025.2.15494
PDF (English)
Мова
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Поточний номер