Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Медична освіта
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Редакційний штат
Процес рецензування
Етика публікацій
Положення про авторські права
Заява про конфіденційність
Авторам
Умови публікації
Вимоги до оформлення статей
Сайт ТНМУ
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 1 (2023)
№ 1 (2023)
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.1
Опубліковано:
2023-04-10
Весь випуск
ТИТУЛКА
ЗМІСТ
ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
ЄВРОПЕЙСЬКІ ТРАДИЦІЇ У ПІДГОТОВЦІ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ
М. М. Корда, Н. О. Федчишин, А. Г. Шульгай, І. М. Кліщ, О. О. Шевчук
5-10
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.1.13818
PDF
ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОЇ СТРУКТУРИ КОНЦЕПЦІЇ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ МАГІСТЕРСЬКОГО РІВНЯ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ 222 «МЕДИЦИНА»
А. О. Волосовець, І. С. Зозуля, О. В. Іващенко, І. В. Вербицький, О. Г. Крамарева, А. В. Бойко, Т. М. Волосовець, Д. С. Савченко
11-14
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.1.13821
PDF
ДОСВІД СТВОРЕННЯ ВИБІРКОВОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ НЕОНАТОЛОГІЇ» ДЛЯ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ 222 «МЕДИЦИНА» ТА 228 «ПЕДІАТРІЯ»
О. П. Волосовець, І. О. Логінова, С. П. Кривопустов, О. В. Мозирська, О. Ф. Черній, Т. І. Шевцова, Л. М. Гелескул
15-21
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.1.13819
PDF
НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ВИКЛАДАННЯ ПЕДІАТРІЇ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
О. П. Волосовець, В. В. Уліщенко, Н. В. Грищенко, О. Л. Ковальчук, А. В. Купкіна, Ю. В. Каруліна, О. В. Ємець, В. Є. Хоменко, С. Д. Салтанова
22-28
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.1.13822
PDF
РОЗРОБКА ПРОЄКТІВ МЕТОДИК КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ НА ГОТОВІ ЛІКАРСЬКІ ЗАСОБИ ЗАЛЕЖНО ВІД ВИДУ ЛІКАРСЬКОЇ ФОРМИ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ «СТАНДАРТИЗАЦІЯ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ»
Н. О. Зарівна
29-34
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.1.13823
PDF
МОТИВАЦІЙНО-ЕМОЦІЙНІ АСПЕКТИ ВИБОРУ ПРОФЕСІЇ ЛІКАРЯ ВСТУПНИКАМИ МЕДИЧНОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
С. В. Захаров, О. О. Русакова, О. В. Смольянова
35-41
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.1.13564
PDF
ДОСВІД ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ ЗДОБУВАЧІВ МАГІСТЕРСЬКОГО РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПРИ ВИКЛАДАННІ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ БОТАНІКИ В УМОВАХ ВІЙНИ ТА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
І. З. Кернична, М. І. Шанайда
42-47
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.1.13824
PDF
ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ СИМУЛЯЦІЙНОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ НА КАФЕДРІ ХІРУРГІЇ ДНІПРОВСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
І. В. Корпусенко, Б. В. Гузенко, Н. М. Нор
48-53
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.1.13826
PDF
ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ СТОМАТОЛОГІВ В УКРАЇНСЬКИХ РЕАЛІЯХ
О. Є. Кошкін
54-58
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.1.13538
PDF
ОКРЕМІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МЕДИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
Л. В. Кравчук, Т. Б. Кадобний, А. Т. Бучко
59-64
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.1.13827
PDF
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ПЕДІАТРІЯ» У МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
І. С. Лембрик, І. В. Шлімкевич, А. Б. Стефанишин
65-70
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.1.13480
PDF
СТУДЕНТСЬКИЙ НАУКОВИЙ ГУРТОК ЯК МОЖЛИВІСТЬ РОЗКРИТТЯ ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТІВ
О. В. Мироненко, Н. А. Саніна, Т. С. Турлюн, Л. М. Ніколенко
71-75
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.1.13546
PDF
ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ ЦЕНТРУ ПРОТИДІЇ ДИСКРИМІНАЦІЇ ТА ДОМАГАННЯМ ТЕРНОПІЛЬСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО МОЗ УКРАЇНИ З ІНОЗЕМНИМИ СТУДЕНТАМИ
Т. І. П’ятковський, О. В. Покришко, П. Р. Сельський
76-81
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.1.13535
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ ПРИ ВИКЛАДАННІ АНАТОМІЇ ЛЮДИНИ
Т. Я. Стравський, І. Є. Герасимюк, О. Я. Галицька-Хархаліс
82-86
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.1.13828
PDF
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ
ВПЛИВ РОБОТИ СТУДЕНТІВ В ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ОПЕРАЦІЙНИХ НА ЗАСВОЄННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ З КЛІНІЧНОЇ АНАТОМІЇ ТА ОПЕРАТИВНОЇ ХІРУРГІЇ
М. С. Гнатюк, Н. Я. Монастирська, О. Б. Слабий
87-91
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.1.13829
PDF
ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТОВИХ ВПРАВ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ «МЕДИЧНА ТА БІОЛОГІЧНА ФІЗИКА»
О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Г. Р. Мікаєлян
92-97
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.1.13552
PDF
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ НАВИЧОК НАПИСАННЯ КЛІНІЧНОГО ДІАГНОЗУ ЛАТИНСЬКОЮ МОВОЮ
Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк
98-103
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.1.13831
PDF
ПРАВОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК НЕОБХІДНА СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕДИЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Н. В. Гуменна, Н. М. Калинюк
104-112
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.1.13832
PDF
РЕФОРМУВАННЯ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ В ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ
К. Б. Гарбар, З. В. Єлоєва, С. О. Матвієнко
113-119
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.1.13561
PDF
ЗАСАДНИЧІ ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ЛІКАРЯ-СПЕЦІАЛІСТА НА ЕТАПІ ІНТЕРНАТУРИ
Т. Б. Лазарчук, О. І. Криськів
120-125
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.1.13835
PDF
ОПТИМІЗАЦІЯ ПІСЛЯДИПЛОМНОГО НАВЧАННЯ НА КАФЕДРІ ТЕРАПІЇ І СІМЕЙНОЇ МЕДИЦИНИ В РОЗРІЗІ РЕФОРМИ ІНТЕРНАТУРИ
В. Р. Микуляк, О. І. Левчик, Д. В. Жегестовська
126-131
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.1.13836
PDF
РОЗВИТОК АКАДЕМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ В МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ
МЕТОДИ НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ ДИДАКТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ГАЛИЧИНИ ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ
А. В. Вихрущ, Н. А. Данік
132-139
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.1.13837
PDF
Мова
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Поточний номер