ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОЇ СТРУКТУРИ КОНЦЕПЦІЇ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ МАГІСТЕРСЬКОГО РІВНЯ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ 222 «МЕДИЦИНА»

Автор(и)

  • А. О. Волосовець Національний університет охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика, Київ https://orcid.org/0000-0002-5225-1480
  • І. С. Зозуля Національний університет охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика, Київ https://orcid.org/0000-0002-8496-9876
  • О. В. Іващенко Національний університет охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика, Київ https://orcid.org/0000-0003-2866-707X
  • І. В. Вербицький Національний університет охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика, Київ https://orcid.org/0000-0003-3388-5012
  • О. Г. Крамарева Національний університет охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика, Київ https://orcid.org/0000-0002-0766-0496
  • А. В. Бойко Національний університет охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика, Київ https://orcid.org/0000-0002-5041-8654
  • Т. М. Волосовець Національний університет охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика, Київ https://orcid.org/0000-0002-3961-2456
  • Д. С. Савченко Національний медичний університет імені О. О. Богомольця, Київ https://orcid.org/0000-0002-2496-2728

DOI:

https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.1.13821

Ключові слова:

додипломна освіта, медицина, концепція, освітня програма

Анотація

Анотація. У статті викладено основні особливості розробленої в Національному університеті охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика концепції освітньої діяльності з підготовки здобувачів магістерського рівня за спеціальністю 222 «Медицина» та аналіз навчальної програми для майбутніх студентів-медиків, які відповідають сучасним умовам проведення навчання та актуальним викликам і дозволяють засвоїти та практикувати ряд загальних і фахових компетентностей, що формують зі студента висококваліфікованого та професійного спеціаліста, який зможе зробити свій внесок у збереження здоров’я нації та надавати якісну медичну допомогу, рятуючи життя тисячам майбутніх пацієнтів.

Біографії авторів

А. О. Волосовець, Національний університет охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика, Київ

ResearcherID V-9923-2019
Scopus Author ID 57200612076

І. С. Зозуля, Національний університет охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика, Київ

Scopus Author ID 57200612268

Посилання

Volosovets, O.P., Vyhovska, O.V., Kryvopustov, S.P., Kuzmenko, A.Ya., Loginova, I.O., Chernii, O.F., …, Kovtun, O.V. (2020). Dystantsiyne navchannya yak informatsiyno-komunikatyvna tekhnolohiya dodyplomnoyi pidhotovky likariv z pediatriyi v umovakh suchasnykh vyklykiv [Distance learning as an information and communication technology for undergraduate training of doctors in pediatrics in the conditions of modern challen¬ges]. Medychna osvita – Medical Education, 3(88), 9-12. DOI 10.11603/me.2414-5998.2020.3.11435 [in Ukrainian]. DOI: https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.3.11435

(2021). Poryadok orhanizatsiyi bezperervnoho profesiynoho rozvytku fakhivtsiv u sferi okhorony zdorovya v NUOZ Ukrayiny imeni P. L. Shupyka [The procedure for organizing the continuous professional education of healthcare specialists at the Shupyk National University of Healthcare of Ukraine]. Retrieved from: https://nuozu.edu.ua/d/dostup/polozhennia-pro-strukturni-pidrozdily/5346-poriadok-orhanizatsii-bezperervnoho-profesiinoho-rozvytku-fakhivtsiv-u-sferi-okhorony-zdorovia-v-nmapo-imeni-p-l-shupyka [in Ukrainian].

Nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy Pro zatverdzhennia Polozhennia pro dystantsiine navchannia vid 25.04.2013 r. № 466 [Order of the Ministry of Education and Science of Ukraine On approval of the Regulations on distance learning dated 25.04.2013 No. 466] [in Ukrainian].

(2021). Standart vyshchoyi medychnoyi osvity zi spetsialʹnosti 222 «Medytsyna» dlya druhoho (mahisterskoho) rivnya vyshchoyi osvity [Standard of higher medical education in specialty 222 “Medicine” for the second (master’s) level of higher education]. Retrieved from: https://mon.gov.ua/storage/app/media/vishcha-osvita/zatverdzeni%20standarty/2021/11/09/222-Medytsyna.mahistr.09.11.pdf [in Ukrainian].

Distance Education. Retrieved from: https://www.tandfonline.com/toc/cdie20/current.

Naidu, S. (2021). Building resilience in education systems post COVID-19. Distance Education, 42(1), 1-4. DOI 10.1080/01587919.2021.1885092. Retrieved from: http://osvita.ua/vnz/add-education/glossary/7701/. DOI: https://doi.org/10.1080/01587919.2021.1885092

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-10

Як цитувати

Волосовець, А. О., Зозуля, І. С., Іващенко, О. В., Вербицький, І. В., Крамарева, О. Г., Бойко, А. В., … Савченко, Д. С. (2023). ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОЇ СТРУКТУРИ КОНЦЕПЦІЇ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ МАГІСТЕРСЬКОГО РІВНЯ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ 222 «МЕДИЦИНА». Медична освіта, (1), 11–14. https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.1.13821

Номер

Розділ

ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ