СТУДЕНТСЬКИЙ НАУКОВИЙ ГУРТОК ЯК МОЖЛИВІСТЬ РОЗКРИТТЯ ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.1.13546

Ключові слова:

студентський науковий гурток, студенти, науково-дослідна робота

Анотація

Анотація. Вища освіта завжди була і залишається важливою складовою розвитку сучасного суспільства. Студентський науковий гурток (CНГ), створений на кафедрі внутрішньої медицини 1 Дніпровського державного медичного університету (ДДМУ), сприяє підвищенню рівня наукової підготовки студентів, формує у них інтерес і потребу до наукового розвитку, сприяє науковій самостійності, підвищенню організованості, свідомого ставлення до навчання, поглибленню й закріпленню отриманих у процесі навчання знань, а особливо: спілкуванню та комунікації серед однолітків та однодумців.

Метою роботи СНГ є формування в студентів інтересу до наукової творчості, навчання способів самостійного вирішування наукових завдань у галузі медицини й навичок роботи в наукових колективах, а також спілкування в неформальній обстановці та більш тісне знайомство в умовах онлайн-навчання.

За результатами анкетування студентів, яке проводилося за допомогою платформи Google Forms, ми отримали 100 % задоволеність як роботою гуртка в цілому, так і формату вікторини зокрема. Близько 22 % студентів виявили бажання продовжувати роботу у нашому гуртку і на наступних курсах. 5 % респондентів повідомили, що, за наявної можливості, бажають продовжити науково-дослідну роботу.

На черговому засіданні вченої ради ДДМУ в доповіді керівника СНТ університету «Підсумки роботи студентського наукового товариства Дніпровського державного медичного університету (2021/2022 навчальний рік)» було зазначено, що наукова робота студентів органічно пов’язана із навчальним процесом, фактично є її продовженням, тому вона має тривати в межах закладу освіти. В газеті ДДМУ, яка випускається в стінах нашого університету вже багато років, професорсько-педагогічним колективом визначено, що «студентські наукові товариства ДДМУ стали справжньою школою формування покоління молодих науковців, підготовки мотивованого резерву до аспірантури та викладацької діяльності. Вони відкриті для всіх, хто бажає долучитися до наукового життя, розкрити свій творчий потенціал, стати учасниками конференцій, наукових семінарів та тренінгів».

Посилання

Raznatovska, О.М., Murzina, О.А., Pototska, O.I., & Alekseeva, H.M. (2018). Aktualnist vprovadzhennya v osvitniy protses studentiv-medykiv interaktyvnykh metodiv navchannya [Relevancy of interactive methods of teaching implementation in the educational process of medical students]. Medychna osvita – Medical Education, 4, 85-88 [in Ukrainian].

Bandas, I.A, Paluza, L.M., & Skobeeva, O.A. (2021). Plusu i minusu dustanciynoho navchannia dla studentiv medukiv za karantunnuch umov [Pros and cons of distance learning for medical students under quarantine conditions]. Medychna osvita – Medical Education, 3, 72-76 [in Ukrainian].

Luchko, O.R. (2020). Vyvchennya vnutrishnoyi medy¬tsyny studentamy stomatolohichnoho fakulʹtetu z vykorystannyam interaktyvnykh metodiv navchannya [Interactive teaching methods in teaching internal medicine to dental students]. Aktualni problemy suchasnoyi medytsyny: Visnyk Ukrayinskoyi medychnoyi stomatolohichnoyi akademiyi – Actual Problems of the Modern Medicine: Bulletin of Ukrainian Medical Stomatological Academy, 20(1), 177-180 [in Ukrainian].

Skrypnyk, L.M. (2013). Interaktyvne navchannya studentiv u vyshchiy medychniy shkoli [Interaсtive training of students in a higher medical school]. Arkhiv klinichnoyi medytsyny – Archive of Clinical Medicine, 2, 91-93 [in Ukrainian].

(2015). Standarty i rekomendatsii shchodo zabez-pechennia yakosti v Yevropeiskomu prostori vyshchoi osvity (SEG) [Standards and Guidelines for Quality Assurance in the European Higher Education Area (ESG)]. Kyiv: TOV «CS» [in Ukrainian].

Boyko, V.V., Korolevska, A.Yu., Ripatti, I.A., & Zavhorodniy, I.V. (2021). Formuvannya kompetentsiyi studentiv-medykiv u protsesi navchannya pry vykorystanni interaktyvnykh metodyk [Formation of competence of medical students in the learning process using interactive methods]. Aktualni problemy vyshchoyi medychnoyi osvity i nauky – Actual problems of higher medical education and science: Proceedings of All-Ukrainian scientific and practical conference with international participation. Kharkiv: KHNMU [in Ukrainian].

Shevchyk, L.O., & Kravets, N.Ya. (2018). Zastosuvan¬nya kvestu yak tekhnolohiyi praktyko-oriyentovanoho navchannya studentiv medychnykh vyshiv [Quest application as technologies of practical oriented education of students of medical universities]. Medychna osvita – Medical Education, 3, 78-81 [in Ukrainian].

Shekhovtseva, T.H. (2019). Interaktyvni metody navchannya yak osnova motyvatsiyi studentiv v umovakh suchasnoho pedahohichnoho protsesu [Interactive teaching technologies as a way to boost students’ motivation through the learning]. Aktualni problemy suchasnoyi medytsyny: Visnyk Ukrayinskoyi medychnoyi stomatolohichnoyi akademiyi – Actual Problems of the Modern Medicine: Bulletin of Ukrainian Medical Stomatological Academy, 19, 1(65), 105-108 [in Ukrainian].

Prieto, D., Tricio, J., Cáceres, F., Param, F., Meléndez, C., Vásquez, P., & Prada, P. (2021). Academics’ and students’ experiences in a Chilean dental school during the COVID-19 pandemic: a qualitative study. Eur. J. Dental Education, 25, 689-697. DOI 10.1111/eje.12647.

Guppy, N., Verpoorten, D., Boud, D., Lin, L., Tai, J., & Bartolic, S. (2022). The post-COVID-19 future of digital learning in higher education: Views from educators, students, and other professionals in six countries. British Journal of Educational Technology

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-10

Як цитувати

Мироненко, О. В., Саніна, Н. А., Турлюн, Т. С., & Ніколенко, Л. М. (2023). СТУДЕНТСЬКИЙ НАУКОВИЙ ГУРТОК ЯК МОЖЛИВІСТЬ РОЗКРИТТЯ ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТІВ. Медична освіта, (1), 71–75. https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.1.13546

Номер

Розділ

ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ