Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Медична освіта
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Редакційний штат
Процес рецензування
Етика публікацій
Положення про авторські права
Заява про конфіденційність
Авторам
Умови публікації
Вимоги до оформлення статей
Сайт ТНМУ
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 3 (2021)
№ 3 (2021)
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.3
Опубліковано:
2021-12-16
Весь випуск
ТИТУЛКА
ЗМІСТ
ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
ПИТАННЯ РОЗВИТКУ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ В ДЕРЖАВАХ ЗАКОРДОННЯ КРІЗЬ ВИМІР НАУКОВОГО ДИСКУРСУ УКРАЇНСЬКИХ КОМПАРАТИВІСТІВ (КІНЕЦЬ ХХ – ПОЧАТОК ХХІ СТ.)
Г. В. Білавич, Л. М. Височан, Б. П. Савчук, Г. І. Кліщ
5-10
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.3.12587
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ЛАБОРАТОРНОЇ ДІАГНОСТИКИ ДО ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІНТЕГРОВАНОГО ІСПИТУ «КРОК М» У ФАХОВОМУ КОЛЕДЖІ
І. Д. Бойчук, В. А. Болух, І. О. Першко
11-16
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.3.12588
PDF
ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ НА КАФЕДРІ АКУШЕРСТВА ТА ГІНЕКОЛОГІЇ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ ІНТЕГРАЦІЇ ДО ЄВРОПЕЙСЬКОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ
А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська
17-22
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.3.12589
PDF
ЕМОЦІЙНЕ ВИГОРАННЯ І ПИТАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ-ОНКОЛОГІВ
А. І. Рибін , О. В. Бондар, А. О. Пацков
23-30
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.3.12424
PDF
ВПЛИВ ПАНДЕМІЇ COVID-19 НА ЯКІСТЬ НАВЧАННЯ: РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ
О. Л. Бурак, Ж. М. Золотарьова, Н. Б. Федорків
31-39
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.3.12320
PDF
ДОСВІД ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ НА КЛІНІЧНІЙ КАФЕДРІ МЕДИЧНОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19
Л. В. Журавльова, М. О. Олійник, Ю. К. Сікало, І. В. Летік
40-48
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.3.12596
PDF
ВПРОВАДЖЕННЯ ОСВІТНІХ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС НА КАФЕДРІ АКУШЕРСТВА І ГІНЕКОЛОГІЇ
В. М. Мартинюк, Л. М. Маланчук, І. М. Маланчин, Л. Є. Лимар
49-52
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.3.12445
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ПОБІЧНА ДІЯ ЛІКІВ» (КУРС ЗА ВИБОРОМ) НА МЕДИЧНОМУ ФАКУЛЬТЕТІ
К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук
53-57
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.3.12275
PDF
ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОЇ КОНЦЕПЦІЇ ВИКЛАДАННЯ ВИБІРКОВОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ФІТОТЕРАПІЯ» ПРИ ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ
Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин, А. О. Савич
58-63
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.3.12198
PDF
СТУДЕНТСЬКА НАУКОВО-ДОСЛІДНА РОБОТА ЯК КОМПОНЕНТ РЕАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТОЦЕНТРОВАНОГО ПІДХОДУ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
М. І. Шанайда
64-71
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.3.12597
PDF
ПЛЮСИ І МІНУСИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ ЗА КАРАНТИННИХ УМОВ
І. А. Бандас, Л. М. Палиця, О. А. Скобеєва
72-76
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.3.12598
PDF
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ
ВПЛИВ ЛЕКЦІЇ НА ЗАСВОЄННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ З НОРМАЛЬНОЇ ФІЗІОЛОГІЇ
С. Н. Вадзюк, Л. В. Татарчук
77-80
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.3.12599
PDF
ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНА КУЛЬТУРА МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ КРІЗЬ ПРИЗМУ ФАХОВОЇ ОСВІТИ
I. I. Ворона, Г. Я. Кітура, О. А. Маковська
81-86
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.3.12600
PDF
ВИКОРИСТАННЯ МІЖДИСЦИПЛІНАРНОГО ПІДХОДУ ДО ФОРМУВАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
І. Р. Гуменна, Я. М. Нахаєва, В. В. Шацький
87-91
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.3.12601
PDF
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Я. М. Нахаєва, І. Р. Гуменна, В. В. Шацький
92-96
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.3.12602
PDF
ПЕДАГОГІЧНА КОМПАРАТИВІСТИКА ТА ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
І. І. Розман
97-100
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.3.12603
PDF
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ І РОЛЬ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ФАРМАЦЕВТИЧНЕ ТА МЕДИЧНЕ ТОВАРОЗНАВСТВО» В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФАРМАЦІЇ
Л. М. Свірчевська, О. Г. Мороз, Ж. В. Осінська
101-105
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.3.12431
PDF
МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ЛЕКСИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ СТУДЕНТАМИ-МЕДИКАМИ
N. O. Єлагіна, Н. О. Федчишин
106-112
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.3.12609
PDF
ЛІНГВІСТИЧНІ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «ПРОФЕСІЙНА МЕДИЧНА КОМУНІКАЦІЯ ЛІКАРЯ З ПАЦІЄНТОМ ІЗ СИМПТОМАМИ ЗАХВОРЮВАНЬ ОРГАНІВ ТРАВНОЇ СИСТЕМИ» ІЗ ДИСЦИПЛІНИ «ПРОФЕСІЙНА МЕДИЧНА КОМУНІКАЦІЯ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ ЛІКАРЯ З ПАЦІЄНТОМ»
І. Я. Заліпська, А. С. Сверстюк
113-118
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.3.12610
PDF
РЕФОРМУВАННЯ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
САМОСТІЙНА РОБОТА ІНТЕРНІВ ЯК ОДИН ІЗ НАПРЯМІВ УДОСКОНАЛЕННЯ ФАХІВЦІВ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ГАЛУЗІ
Л. С. Фіра, М. Б. Чубка, Л. В. Вронська, В. В. Підгірний
119-122
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.3.12611
PDF
РОЗВИТОК АКАДЕМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ В МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ
СКЛАДОВІ НОВОЇ АКАДЕМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Академічна культура
Ю. Б. Моцюк
123-128
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.3.12324
PDF
СТАРІСТЬ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Н. О. Федчишин, Н. І. Єлагіна, O. O. Shevchuk, О. А. Маковська
129-133
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.3.12612
PDF
НАВЧАЛЬНІ МУЗЕЇ ТЕРНОПІЛЬСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО МОЗ УКРАЇНИ ТА ЇХ РОЛЬ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ МЕДСЕСТРИНСТВА
Л. Я. Федонюк, С. О. Ястремська, О. М. Ярема, Т. О. Рекун
134-141
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.3.12613
PDF
СИНОНІМІЯ В АНАТОМІЧНІЙ ТЕРМІНОЛОГІЇ
Т. В. Саварин, І. А. Прокоп, О. А. Маковська
142-147
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.3.12614
PDF
Мова
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Поточний номер