ВПРОВАДЖЕННЯ ОСВІТНІХ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС НА КАФЕДРІ АКУШЕРСТВА І ГІНЕКОЛОГІЇ

Автор(и)

  • В. М. Мартинюк Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0002-1108-134X
  • Л. М. Маланчук Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0003-0207-3281
  • І. М. Маланчин Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0003-3899-9166
  • Л. Є. Лимар Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0001-9777-5037

DOI:

https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.3.12445

Ключові слова:

інтерактивні методи навчання, сучасні технології, професійна підготовка

Анотація

У статті висвітлено досвід впровадження у навчальний процес новітніх інтерактивних технологій, які на високому кваліфікаційному рівні широко використовують викладачі кафедри акушерства і гінекології. Майбутньому фахівцю необхідно володіти критичним мисленням, враховувати модернізовані підходи до вирішення складних медичних проблем, здійснювати всебічний аналіз і прогнозувати наслідки прийнятих рішень, вирішувати можливі конфліктні ситуації, використовувати досвід, набутий під час навчання в університеті. Формування такого досвіду можливе лише за рахунок використання в педагогічному процесі інтерактивних форм і методів навчання з моделюванням процесів роботи в команді в режимі реального часу, участі студентів у ділових іграх, дискусіях, вирішенні ситуативних завдань тощо. 

Пандемія коронавірусної інфекції COVID-19 внесла свої корективи в освітній процес у всьому світі. Цей виклик прийняв і Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. Серед сучасних технологій, що впроваджені в освітній процес, слід виділити case-метод, демонстрацію, рольову гру, а також впровадження on-line навчання на платформі Microsoft Office 365, а саме Microsoft Teams.

Ефективне поєднання інтерактивних методів навчання на практичному занятті з імплементацією цих методик у реальних клінічних умовах дозволяє одночасно вирішити ряд завдань, відповідає сучасним вимогам викладання, і може бути рекомендоване для широкого впровадження в навчальний процес.

Посилання

Dereziuk, A.V. (2015). Deiaki aspekty suchasnoi pedahohiky medychnoi osvity [Some aspects of modern medical education pedagogy]. Medychna osvita – Medical Education, 3, 26-28 [in Ukrainian].

Lugovyi, V.I. (2013). Yakist vyshchoi osvity v Ukraini: problem zabezpechennia ta vyznannia [Quality of higher education in Ukraine: problems of provision and recognition]. Vyshcha osvita v Ukraini – Higher Education in Ukraine, 3, 256 [in Ukrainian].

Pertseva, T.O. (2018). Interaktyvni tekhnolohii navchalno-piznavalnoi diialnosti – innovatsiini metodyky zmishanoho navchannia [Interactive technologies of educational and cognitive activity – innovative methods of blended learning]. Medychna osvita – Medical Education, 4, 73-76 [in Ukrainian].

(2015). Standarty i rekomendatsii shchodo zabezpechennia yakosti v Evropeiskomu prostori vyshchoi osvity (ESG)[Quality assurance standards and recommendations in the European Higher Education Area (ESG)]. Kyiv: TOV «TsS» [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-16

Як цитувати

Мартинюк, В. М., Маланчук, Л. М., Маланчин, І. М., & Лимар, Л. Є. (2021). ВПРОВАДЖЕННЯ ОСВІТНІХ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС НА КАФЕДРІ АКУШЕРСТВА І ГІНЕКОЛОГІЇ. Медична освіта, (3), 49–52. https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.3.12445

Номер

Розділ

ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ