ВПРОВАДЖЕННЯ ОСВІТНІХ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС НА КАФЕДРІ АКУШЕРСТВА І ГІНЕКОЛОГІЇ
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.3.12445Ключові слова:
інтерактивні методи навчання, сучасні технології, професійна підготовкаАнотація
У статті висвітлено досвід впровадження у навчальний процес новітніх інтерактивних технологій, які на високому кваліфікаційному рівні широко використовують викладачі кафедри акушерства і гінекології. Майбутньому фахівцю необхідно володіти критичним мисленням, враховувати модернізовані підходи до вирішення складних медичних проблем, здійснювати всебічний аналіз і прогнозувати наслідки прийнятих рішень, вирішувати можливі конфліктні ситуації, використовувати досвід, набутий під час навчання в університеті. Формування такого досвіду можливе лише за рахунок використання в педагогічному процесі інтерактивних форм і методів навчання з моделюванням процесів роботи в команді в режимі реального часу, участі студентів у ділових іграх, дискусіях, вирішенні ситуативних завдань тощо.
Пандемія коронавірусної інфекції COVID-19 внесла свої корективи в освітній процес у всьому світі. Цей виклик прийняв і Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. Серед сучасних технологій, що впроваджені в освітній процес, слід виділити case-метод, демонстрацію, рольову гру, а також впровадження on-line навчання на платформі Microsoft Office 365, а саме Microsoft Teams.
Ефективне поєднання інтерактивних методів навчання на практичному занятті з імплементацією цих методик у реальних клінічних умовах дозволяє одночасно вирішити ряд завдань, відповідає сучасним вимогам викладання, і може бути рекомендоване для широкого впровадження в навчальний процес.
Посилання
Dereziuk, A.V. (2015). Deiaki aspekty suchasnoi pedahohiky medychnoi osvity [Some aspects of modern medical education pedagogy]. Medychna osvita – Medical Education, 3, 26-28 [in Ukrainian].
Lugovyi, V.I. (2013). Yakist vyshchoi osvity v Ukraini: problem zabezpechennia ta vyznannia [Quality of higher education in Ukraine: problems of provision and recognition]. Vyshcha osvita v Ukraini – Higher Education in Ukraine, 3, 256 [in Ukrainian].
Pertseva, T.O. (2018). Interaktyvni tekhnolohii navchalno-piznavalnoi diialnosti – innovatsiini metodyky zmishanoho navchannia [Interactive technologies of educational and cognitive activity – innovative methods of blended learning]. Medychna osvita – Medical Education, 4, 73-76 [in Ukrainian].
(2015). Standarty i rekomendatsii shchodo zabezpechennia yakosti v Evropeiskomu prostori vyshchoi osvity (ESG)[Quality assurance standards and recommendations in the European Higher Education Area (ESG)]. Kyiv: TOV «TsS» [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Медична освіта
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.