ВПЛИВ ЛЕКЦІЇ НА ЗАСВОЄННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ З НОРМАЛЬНОЇ ФІЗІОЛОГІЇ

Автор(и)

  • С. Н. Вадзюк Тернопільcький національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0001-9105-8205
  • Л. В. Татарчук Тернопільcький національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0002-4678-4205

DOI:

https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.3.12599

Ключові слова:

лекція, навчальний матеріал, нормальна фізіологія

Анотація

У статті висвітлено вплив лекції на засвоєння навчального матеріалу з нормальної фізіології. Для зʼясування впливу лекцій на опанування та засвоєння навчального матеріалу співробітники кафедри розробили анкету-опитувальник, яка включала ряд питань, що оцінювали особливості ставлення студентів до лекційного матеріалу, його використання та поведінки студентів на лекції, а також проведений педагогічний експеримент для  оцінки впливу лекції на засвоєння навчального матеріалу з нормальної фізіології. В результаті проведеного дослідження отримані результати свідчать, що лекція є методологічною й організаційною основою вивчення фундаментальних дисциплін і забезпечує адекватну, повноцінну підготовку майбутніх лікарів. Студенти, які систематично та регулярно відвідують лекції, використовують лекційні презентації та матеріали при підготовці до практичних занять, краще засвоюють та опановують навчальний предмет. Подальше дослідження впливу лекцій на засвоєння навчального предмета дозволить покращити подачу і викладення навчальної дисципліни студентам та повноцінно й ефективно опанувати її.

Посилання

Gerasymchuk, P.O., Pavlyshyn, A.V., & Fira, D.B. (2021). Vprovadzhennya innovatsiynykh tekhnolohiy u vykladanni navchalnykh dystsyplin na kafedri zahalnoyi khirurhiyi [Introduction of innovative technologies in teaching disciplines at the department of general surge¬ry]. Medychna osvita – Medical Education, 1, 17-21 [in Ukrainian].

Grzhibovsky, A.I., Ivanov, O.V., & Gorbatova, M.A. (2016). Sravnennia kolichestvennych dannych dvuch parnych vyborok s ispolzovanijm programnogo obespechenia Statistica i SPSS; parametricheskie and nepara¬metri¬cheski criteria [Comparison of Quantitative Data of Two Paired Samples Using Statistica and SPSS Software: Parametric and Nonparametric Tests]. Nauka i zdrovokhranenie – Science and Health, 3, 5-25 [in Russian].

Zagvjazinsryi, V.I. (2014). Vuzovskaja lektsija v structure sovremennogo uchebnogo protsessa [University lecture in the structure of the modern educational process]. Obrazovaniye i nauka – Education and Science, 1(2), 34-46 [in Russian].

Kyryk, Ch.A., Borys, R.Ja., & Mychalevych, M.M. (2020). Praktyka vykladannya bazovoyi dystsypliny «Anatomiya lyudyny» inozemnym studentam [Practice of teaching the basic discipline “Human Anatomyˮ to foreign students]. Medychna osvita – Medical Education, 4, 68-70 [in Ukrainian].

Kozlova, H.M. (2014). Metodyka vykladannya u vyshchiy shkoli [Methods of teaching in high school]. Odesa: ONEU[in Ukrainian].

Rykalo, N., Ivanytsia, A., & Havrysh, Y. (2020). The use of interactive teaching methods for students at the department of pathological physiology of Vinnytsya National Pyrogov Memorial Medical University. Pedagogy in modern conditions. Boston.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-16

Як цитувати

Вадзюк, С. Н., & Татарчук, Л. В. (2021). ВПЛИВ ЛЕКЦІЇ НА ЗАСВОЄННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ З НОРМАЛЬНОЇ ФІЗІОЛОГІЇ. Медична освіта, (3), 77–80. https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.3.12599

Номер

Розділ

КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ