ВИКОРИСТАННЯ МІЖДИСЦИПЛІНАРНОГО ПІДХОДУ ДО ФОРМУВАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.3.12601Ключові слова:
міждисциплінарний підхід, академічна комунікативна компетентність, дисциплінарно-академічна комунікативна підготовка майбутніх лікарівАнотація
У статті висвітлено особливості застосування міждисциплінарного підходу до формування академічної комунікативної компетенції у студентів медичних закладів вищої освіти. Проаналізовано наукові поняття «міждисциплінарність», «комунікативна компетенція». Розглянуто міждисциплінарну комунікацію, що забезпечує міждисциплінарний підхід до освіти, наукову базу та систему освіти як комплекс фундаментальних та таксономічних дисциплін. Визначено основні засади використання міждисциплінарного підходу до формування академічної комунікативної компетенції майбутніх лікарів; досліджено особливості академічної комунікативної підготовки майбутніх лікарів. Встановлено, що формування комунікативних компетенцій майбутніх лікарів, які б лягли в основу соціальної толерантності, є актуальним і сьогодні.
Посилання
Yevtushenko, N.I. (2013). Intehratsiya inozemnykh mov za profesiynym spryamuvannyam iz dystsyplinamy humanitarnoho tsyklu [Integration of foreign languages in the professional field with the disciplines of the humanities]. Pedahohika vyshchoyi ta serednoyi shkoly – Higher and Secondary School Pedagogy, 38, 205-208 [in Ukrainian].
Kozolup, M.S. (2014). Mizhdystsyplinarnyy pidkhid do formuvannya akademichnoyi komunikatyvnoyi kompetentsiyi u studentiv pryrodnychykh spetsialnostey v universytetakh SSHA [An interdisciplinary approach to the formation of academic communicative competence in students of natural sciences at US universities]. Naukovyy visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu. Seriya «Pedahohika, sotsi¬alna robota» – Scientific Herald of Uzhhorod University. Series “Pedagogy, social Work”, 30, 60-62 [in Ukrainian].
Kolot, A.M. (2014). Mizhdystsyplinarnyy pidkhid yak peredumova rozvytku ekonomichnoyi nauky ta osvity [Interdisciplinary approach as a prerequisite for the develop¬ment of economics and education]. Visnyk KNU imeni T. Shevchenka. Seriya «Ekonomika» – Bulletin of Taras Shevchenko National University. Series “Economics”, 5(158), 18-22 [in Ukrainian].
Kontseptsiya vykladannya inozemnykh mov (protokol vid 04.07.2014 r. № 7) [The concept of teaching foreign languages (Minutes from 04.07.2014 No. 7)]. Kharkiv: NTU «Kharkivskyy politekhnichnyy instytut» [in Ukrainian].
Maksymchuk, L. (2014). Zabezpechennya intehra¬tyvnoho pidkhodu u humanitarniy pidhotovtsi maybutnikh likariv v umovakh interaktyvnoho navchannya [Providing an integrative approach in the humanitarian training of future doctors in the conditions of interactive learning]. Pedahohichnyy dyskurs – Pedagogical Discourse, 16, 107-112 [in Ukrainian].
Matviienko, V.M. (2004). Mizhdystsyplinarni zvyazky – etapy intehratsiyi v navchalnomu protsesi [Interdisciplinary connections are stages of integration in the educational process]. Orhanizatsiya navchalno-vykhovnoho protsesu – Organization of the Educational Process, 3, 18-22 [in Ukrainian].
Sura, N.A. (2014). Mizhdystsyplinarnist navchannya: novi zavdannya v umovakh modernizatsiyi vyshchoyi profesiynoyi inshomovnoyi osvity [Interdisciplinarity of education: new tasks in the conditions of modernization of higher professional foreign language education]. Dukhovnist osobystosti: metodolohiya, teoriya i praktyka – Spiritua¬lity of personality: methodology, theory and practice, 3(62), 156-164 [in Ukrainian].
Terletska, I.M. (2008). Novi tekhnolohiyi navchannya [New learning technologies]. Кyiv [in Ukrainian].
Golding, C. (2009). Integrating the disciplines: Successful interdisciplinary subjects. Centre for the Study of Higher Education. The University of Melbourne.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Медична освіта
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.