Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Медична освіта
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Редакційний штат
Процес рецензування
Етика публікацій
Положення про авторські права
Заява про конфіденційність
Авторам
Умови публікації
Вимоги до оформлення статей
Сайт ТНМУ
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 3 (2023)
№ 3 (2023)
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.3
Опубліковано:
2023-12-05
Весь випуск
ТИТУЛКА
ЗМІСТ
ДО АВТОРІВ
ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
ЗНАННЯ ЯК ЦІННІСТЬ У СИСТЕМІ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ (НА ПРИКЛАДІ ДИДАКТИЧНОЇ ДУМКИ ПОЛЬЩІ)
А. В. Вихрущ, Н. А. Данік, О. М. Христенко
5-14
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.3.14266
PDF
СВІТОВИЙ ДОСВІД З ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ІЗ БІОБЕЗПЕКИ
М. А. Андрейчин, М. В. Величко, Л. П. Мельник, Ю. М. Андрейчин
15-25
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.3.14267
PDF
ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА ТРЕНУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Н. А. Бількевич, Н. А. Кавецька, Т. Ю. Чернець
26-31
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.3.14269
PDF
ПЕДАГОГІЧНІ ПОГЛЯДИ ПАВЛА БІЛЕЦЬКОГО-НОСЕНКА
І. І. Гаврищак, О. Я. Проців
32-39
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.3.14270
PDF
МІЖДИСЦИПЛІНАРНА ІНТЕГРАЦІЯ – ВАЖЛИВИЙ НАПРЯМОК У СТВОРЕННІ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ ДИСЦИПЛІН ЗА ВИБОРОМ
І. М. Голубєва, М. М. Васюкова
40-45
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.3.14104
PDF
ДІАГНОСТИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ЛІКАРЯ
В. Г. Дроненко, А. А. Ткач
46-53
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.3.14271
PDF
АНАЛІЗ ЧИННИКІВ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА АКАДЕМІЧНУ УСПІШНІСТЬ
Н. В. Дужич, О. П. Мялюк, М. І. Марущак
54-61
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.3.14050
PDF
ВИКОРИСТАННЯ СТРУКТУРНО-ЛОГІЧНИХ СХЕМ ДЛЯ ОПТИМІЗАЦІЇ ВИКЛАДАННЯ ТЕМИ «ІОНІЗУЮЧІ ВИПРОМІНЮВАННЯ. ВИКОРИСТАННЯ В МЕДИЦИНІ»
Т. О. Кисільова, О. З. Фоменко
62-68
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.3.13984
PDF
ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ СЕМІОТИКИ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ У СУЧАСНИХ УМОВАХ
Л. В. Кравчук, Т. Б. Кадобний, А. Т. Бучко
69-72
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.3.14272
PDF
ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ «АКУШЕРСТВО ТА ГІНЕКОЛОГІЯ»
Ю. Б. Моцюк, С. О. Остафійчук, І. О. Басюга
73-78
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.3.14047
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КЛІНІЧНОГО МИСЛЕННЯ В КОНТЕКСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
О. О. Свинтозельський, О. В. Крайдашенко, О. А. Михайлик
79-83
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.3.14273
PDF
ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПРО МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РЕАБІЛІТАЦІЇ ОСІБ ІЗ ПОСТТРАВМАТИЧНИМ СТРЕСОВИМ РОЗЛАДОМ
В. В. Степаненко, Л. Й. Петришин, В. І. Степаненко, В. Й. Кульчицький
84-91
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.3.14274
PDF
ПРОЦЕС СТАНОВЛЕННЯ ІДЕНТИЧНОСТІ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ У КОНТЕКСТІ УСПІШНОГО ВИВЧЕННЯ ДРУГОЇ МОВИ
М. О. Авраменко, Ж. М. Рагріна, А. К. Репетун
92-97
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.3.14062
PDF
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ «МЕДИЧНА БІОЛОГІЯ»
Л. Я. Федонюк, Н. Б. Гливка, І. І. Медвідь
98-103
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.3.13915
PDF
СИНДРОМ ВИГОРАННЯ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ ПІД ЧАС ВІЙНИ ТА ЧИННИКИ, ЯКІ ЙОГО ВИЗНАЧАЮТЬ
А. Г. Шульгай, Н. О. Федчишин, О. М. Шульгай
104-111
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.3.14276
PDF
ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ: МОДЕЛЬ ГЕРБАРТІАНСТВА
Н. О. Федчишин, Г. І. Кліщ, С. І. Гнатишин
112-120
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.3.14277
PDF (English)
ОСОБЛИВОСТІ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ СТУДЕНТАМ У НІМЕЦЬКОМОВНИХ КРАЇНАХ
Н. І. Єлагіна
121-126
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.3.14278
PDF (English)
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ
СИСТЕМА ВПРАВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ МЕДИКІВ НА ЗАНЯТТЯХ ЛАТИНСЬКОЇ МОВИ
І. І. Ворона
127-131
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.3.14279
PDF
ЗАСТОСУВАННЯ ВЕБ-СЕРВІСУ WOLFRAM|ALPHA ПРИ ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ФАРМАЦІЇ
Л. В. Туровська, М. І. Мойсеєнко, М. М. Кузишин
132-142
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.3.13909
PDF
КОМУНІКАТИВНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Г. Я. Кітура, І. А. Прокоп
143-148
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.3.14280
PDF (English)
ДЕЯКІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ – МЕДИКІВ В УКРАЇНІ ЗА УМОВ ВІЙНИ З РОСІЄЮ (НА ПРИКЛАДІ ВИКЛАДАННЯ КУРСУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ)
Ю. Л. Кучин, Л. В. Лимар
149-155
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.3.14063
PDF
РОЗВИТОК АКАДЕМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ В МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ
ГОТУЄМОСЯ ДО РОБОТИ З ПАЦІЄНТАМИ: ДОСВІД ТРЕНІНГУ БАЗОВИХ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК ЗІ СТУДЕНТАМИ МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Н. А. Кавецька, Т. Ю. Чернець, М. М. Руда
156-160
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.3.14281
PDF
Мова
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Поточний номер