Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Медична освіта
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Редакційний штат
Процес рецензування
Етика публікацій
Положення про авторські права
Заява про конфіденційність
Авторам
Умови публікації
Вимоги до оформлення статей
Сайт ТНМУ
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 4 (2020)
№ 4 (2020)
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.4
Опубліковано:
2021-01-06
Весь випуск
ТИТУЛКА
ЗМІСТ
ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ НА КАФЕДРІ СІМЕЙНОЇ МЕДИЦИНИ ДЗ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА МЕДИЧНА АКАДЕМІЯ МОЗ УКРАЇНИ» ОЧИМА СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ ДРУГОГО КУРСУ (АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ АНОНІМНОГО АНКЕТУВАННЯ)
I. L. Vysochyna, I. V. Avramenko, N. S. Bashkirova
5-9
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.4.11649
PDF
ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
A. V. Vykhrushch, T. V. Yablon, I. D. Drach
10-15
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.4.11650
PDF
ПЕРЕВAГИ І НЕДOЛІКИ ДИСТAНЦІЙНOГO НAВЧAННЯ В ЦІЛOМУ ТA ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ «ГІСТOЛOГІЯ, ЦИТOЛOГІЯ ТA ЕМБРІOЛOГІЯ»
O. Ya. Shuturma, S. B. Kramar, Z. M. Nebesna, I. B. Getmanyuk
16-19
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.4.11508
PDF
ВИКОРИСТАННЯ МІЖДИСЦИПЛІНАРНИХ ЗВ’ЯЗКІВ ЯК УМОВА ЯКІСНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ДО ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІСПИТУ «КРОК 1. ЗАГАЛЬНА ЛІКАРСЬКА ПІДГОТОВКА»
O. Z. Ivanchenko, O. Z. Melnikovа, L. N. Sergeeva
20-26
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.4.11510
PDF
ПРОФЕСІЙНЕ ВИГОРАННЯ СЕРЕД МЕДИЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ: ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ
N. A. Kavetska, S. M. Andreychyn, N. Z. Yarema
27-31
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.4.11654
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ ВНУТРІШНЬОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО МОЗ УКРАЇНИ
M. M. Korda, A. V. Chornomydz, A. H. Shulhai, A. I. Mashtalir
32-37
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.4.11655
PDF
АНАЛІЗ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕТИКИ ТА РОЛІ РОБОТИ СЕРЕДНЬОГО МЕДИЧНОГО ПЕРСОНАЛУ
L. M. Lykha, I. Ya. Hospodarskyy
38-42
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.4.11657
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПЕДІАТРІВ ДО РОБОТИ В КОМАНДІ
І. М. Melnychuk
43-46
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.4.11658
PDF
АНАЛІТИЧНА ХІМІЯ У ФАРМАЦЕВТИЧНІЙ ОСВІТІ УКРАЇНИ ТА ПОЛЬЩІ
M. M. Mykhalkiv, I. B. Ivanusa, H. Ya. Zahrychuk
47-51
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.4.11659
PDF
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ПРИ ВИКЛАДАННІ ПЕДІАТРИЧНИХ ДИСЦИПЛІН: ВИКЛИКИ ЧАСУ
O. M. Platonova, T. V. Stoeva, O. V. Titkova
52-56
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.4.11660
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19 (ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ АНКЕТУВАННЯ)
N. O. Terenda, О. А. Terenda, M. I. Horishnyi, N. Ya. Panchyshyn
57-60
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.4.11661
PDF
ВПРОВАДЖЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ «ГІГІЄНА ТА ЕКОЛОГІЯ» АНГЛОМОВНИМ СТУДЕНТАМ VI КУРСІВ
L. V. Hryhorenko, V. M. Baibakov
61-67
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.4.11375
PDF
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ
ПРАКТИКА ВИКЛАДАННЯ БАЗОВОЇ ДИСЦИПЛІНИ «АНАТОМІЯ ЛЮДИНИ» ІНОЗЕМНИМ СТУДЕНТАМ
Kh. A. Kyryk, R. Ya. Borys, M. M. Mykhalevych
68-72
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.4.11368
PDF
ДЕЯКІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ З АНАТОМІЇ ЛЮДИНИ У МАЙБУТНЬОГО ПРОВІЗОРА
A. G. Kononenko, O. M. Shatalova, О. А. Shcherbak
73-75
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.4.11473
PDF
ДОСВІД ПРОВЕДЕННЯ КЛІНІЧНОЇ ПРАКТИКИ ДЛЯ ФІЗИЧНИХ ТЕРАПЕВТІВ НА БАЗІ ГЕРІАТРИЧНОГО ПАНСІОНАТУ
I. R. Mysula, T. H. Bakaliuk, H. O. Stelmakh
76-79
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.4.11664
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ ВИКЛАДАННЯ ТА РОЗВИТОК ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ ЛІКАРІВ У ТЕРНОПІЛЬСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО МОЗ УКРАЇНИ В УМОВАХ КАРАНТИНУ
L. Ya. Posolenyk, O. Ya. Vydoinyk
80-84
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.4.11666
PDF
КОМУНІКАТИВНІ ВПРАВИ ЯК СКЛАДОВА ІНШОМОВНОЇ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ
H. Ya. Kitura, I. I. Vorona, N. Ya. Kovtun
85-90
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.4.11667
PDF
РЕФОРМУВАННЯ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРЯ-ІНТЕРНА ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ «ОРТОПЕДІЯ І ТРАВМАТОЛОГІЯ»
N. O. Marchenkova, A. I. Tsvyakh, S. S. Riabokon, I. R. Kopytchak
91-95
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.4.11668
PDF
ВИКОРИСТАННЯ НЕЙРОКІНЕМАТОГРАФА В ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Y. O. Solodovnikova, V. V. Dobrovolskyi, A. S. Son
96-99
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.4.11421
PDF
АУДИТ ОЦІНКИ ЛІКАРЯМИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ НА ЕТАПІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
L. D. Tantsiura, I. V. Kyselova, A. V. Biliaiev
100-104
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.4.11369
PDF
ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ АТЕСТАЦІЇ ВИПУСКНИКІВ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 223 «МЕДСЕСТРИНСТВО» У ТЕРНОПІЛЬСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ COVID-19
S. O. Yastremska, N. I. Reha
105-109
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.4.11670
PDF
РОЗВИТОК АКАДЕМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ В МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ
HАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАВЧАJІЬНОГО ПРОЦЕСУ В КРЕМЕНЕЦЬКІЙ ГІМНАЗІЇ (ЛІЦЕЇ) ПРОТЯГОМ 1805–1833 РОКІВ В УРОЧНИЙ ТА ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС
V. M. Vasyluk
110-115
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.4.11672
ТУТ
АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ТА АНТИПЛАГІАТНА ЕКСПЕРТИЗА У ЛЬВІВСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО: КЛЮЧОВІ ЗАСАДИ І МЕТОДОЛОГІЯ
A. R. Vergun, S. P. Yagelo, Н. M. Stechak
116-122
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.4.11673
PDF
ВИВЧЕННЯ УРБАНІСТИЧНОЇ ЛЕКСИКИ ТА ПОНЯТТЯ ЛОКУСУ НА ЗАНЯТТЯХ ІЗ ДИСЦИПЛІНИ «УКРАЇНСЬКА МОВА ЯК ІНОЗЕМНА» (НА ПРИКЛАДІ ТЕМИ «У МІСТІ. УРОК 1»)
M. I. Rudenko
123-128
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.4.11674
PDF
Мова
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Поточний номер