ПРАКТИКА ВИКЛАДАННЯ БАЗОВОЇ ДИСЦИПЛІНИ «АНАТОМІЯ ЛЮДИНИ» ІНОЗЕМНИМ СТУДЕНТАМ

Автор(и)

  • Kh. A. Kyryk Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького https://orcid.org/0000-0002-6926-4894
  • R. Ya. Borys Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького https://orcid.org/0000-0002-4098-1013
  • M. M. Mykhalevych Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.4.11368

Ключові слова:

анатомія людини, іноземні студенти, навчальний процес

Анотація

Анатомія людини – фундаментальна базова дисципліна, яку в повному обсязі мають засвоїти студенти всіх факультетів, у тому числі студенти-іноземці. Ця категорія студентів, навчаючись в українських вузах, відчуває складність не тільки в плані мовного бар’єра, оскільки перебуває в чужій для них країні, але й знаходиться в іншому культурному осередку, що потребує, в більшості випадків, тривалої адаптації. З потребою у вирішенні цих проблем зустрічається кожен викладач, який займається з даною категорією студентів, особливо на початкових курсах викладання, а також при організації процесу співпраці з іноземцями.

Всебічні знання з анатомії людини лежать в основі розуміння основних засад практичної медицини. Вивчення нормальної анатомії тіла людини є невід’ємною частиною навчального процесу у медичних вузах. Незважаючи на різноманітність інструментів та методів, які використовуються при викладанні анатомії, існує певна невизначеність по відношенню до методик, які забезпечують оптимальне засвоєння матеріалу. В цій статті здійснюється спроба дати відповідь на питання: як краще викладати анатомію іноземним студентам – дотримуючись балансу між використанням нових технологій і традиційних методів. У цьому дослідженні ми прагнемо оцінити, як студенти-медики вивчають анатомію. Проте важливо прослідкувати різні новітні  впровадження для студентів цієї категорії. Ми стараємось описати, які методи студенти вважають найбільш корисними для засвоєння анатомічних знань, допомагаючи тим самим покращити викладання анатомії, надати студентам матеріали й засоби для зрозуміння основ нормальної анатомії людини, необхідних для майбутнього розвитку студента-медика.

Для досягнення мети нашого предмета – з’ясування закономірностей будови організму й оволодіння об’ємним масивом фактологічного матеріалу – використовуються всі доступні і можливі традиційні та сучасні методологічні прийоми.

Біографії авторів

Kh. A. Kyryk, Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького

ResearcherID G-2035-2019

 Scopus Author ID 57204441937

R. Ya. Borys, Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького

 ResearcherID H-1836-2019

M. M. Mykhalevych, Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького

ResearcherID AAF-1861-2019

Посилання

Artuchina, A.I., Ageeva, V.A., Gorelik, E.V., Bagriy, E.G., Chekanin, I.M., Fedotova, U.M., Orechov, S.N., & Mat¬veev, S.V. (2016). Metodologicheskiy printsipi i inovatsionnie metody prepodavaniya distsiplini Anato¬miya Cheloveka [Methodological principles and innovative methods of tea¬ching discipline of Human Anatomy]. Nauchnoe obozre¬nie. Pedagogycheskie nauki – Scientific Review. Pedagogical Sciences, 6, 31-35 [in Russian].

Ribakov, A.G., Kadirov, A.Sh., Plotnikova, N.A., Parshin, A.A., & Loshkarev, I.A. (2018). Opyt prepodavaniya anatomii na angliyskom yazike inostrannim studentam Mordovskogo gosudarstvenogo universiteta imeni N.P. Ogareva [The experience of teaching anatomy in english language to international students of Ogarev Mordovia State University]. Sovremenye problemy nauki i obrazovaniya – Modern Problems of Science and Education, 3, 33-36 [in Russian].

Svincicka, N.L., Soldatov, O.K., & Soldatova, I.M. (2010). Trudnoschi scho vinikaiut pry vykladanni distsypliny Anatomiia Liudyny inozemnym studentam ta shliakhy yikh vyrishennia [The difficulties arising at teaching of the subject “Human Anatomy” to foreign students, and ways of their decision]. Svit medytsyny ta biolohii – World of Medicine and Biology, 3, 141-143 [in Ukrainian].

Shalina, T.I., & Globenko, G.M. (2010). Osobennosti prepodavaniya anatomii cheloveka dlya inostrannih studentov [Special teatures of the Human Anatomy teaching for foreign students]. Sibirskiy meditsinskiy zhurnal – Siberian Medical Journal, 7, 107-109 [in Russian].

Zargaran A., Turki M.A., Bhaskar, J., Spiers, H.V., & Zargaran, D. (2020). The role of technology in Aanatomy teaching: Striking the right balance. Advances in Medical Education and Practice, 11, 259-266.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-01-06

Як цитувати

Kyryk, K. A., Borys, R. Y., & Mykhalevych, M. M. (2021). ПРАКТИКА ВИКЛАДАННЯ БАЗОВОЇ ДИСЦИПЛІНИ «АНАТОМІЯ ЛЮДИНИ» ІНОЗЕМНИМ СТУДЕНТАМ. Медична освіта, (4), 68–72. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.4.11368

Номер

Розділ

КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ