ДЕЯКІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ З АНАТОМІЇ ЛЮДИНИ У МАЙБУТНЬОГО ПРОВІЗОРА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.4.11473

Ключові слова:

професійні компетенції, анатомія людини

Анотація

Майбутня спеціальність 226 «Фармація, промислова фармація» вимагає широких знань у галузі фундаментальних теоретичних та навчальних дисциплін медико-біологічного напряму, до числа яких відносять й анатомію людини. У статті проведений аналіз деяких аспектів та засад формування предметної компетентності з анатомії людини для майбутнього провізора. Предметна компетентність із анатомії людини є відкритою системою, що динамічно розвивається впродовж усього професійного життя провізора. Потребує не тільки професійної майстерності викладачів, але й старанності та раціональної підготовки студентів, дозволяє реалізовувати майбутньому провізору загальні вимоги освітніх стандартів; забезпечує здатність здобувача вищої освіти до здоров’язбережувальної діяльності, забезпечує застосування отриманих навичок та знань з анатомії не лише у професійній, а також і у громадській просвітницькій діяльності з метою популяризації якісної науково обґрунтованої інформації в суспільстві.

Посилання

Bibik, N.M. (2005). Kompetentnisna osvita – vid teorii do praktyky [Competence education – from theory to practice]. Kyiv: Pleiada [in Ukrainian].

Huseinov, T.S. (2013). Sovershenstvovanye kachestva obrazovaniya na kafedre anatomii cheloveka medytsynskykh vuzov [Improving the quality of education at the Department of Human Anatomy of Medical Universities]. Mezhdunarodnyi zhurnal prykladnykh i fundamentalnykh issledovaniy – International Journal of Applied and Basic Research, 11, 21 [in Russian].

Kaidalova, L.H. (2010). Profesiina pidhotovka maibutnikh fakhivtsiv farmatsevtychnoho profiliu u vyshchykh navchalnykh zakladakh [Professional training of future pharmaceutical specialists in higher educational institutions]. NPhU. Retrieved from: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8112[in Ukrainian].

Kniazevych-Chorna, T.V. (2012). Osnovni metodychni pidkhody do vykladannia anatomii studentam fakultetu pidhotovky inozemnykh hromadian u medychnykh vuzakh [The main methodological approaches to teaching anatomy to students of the faculty of training foreign citizens in medical universities]. Svit medytsyny ta biolohii – The World of Medicine and Biology, 3, 166-168 [in Ukrainian].

Spirina, G.A. (2010). Nravstvennoe vospitanie studentov v prepodavanii anatomii cheloveka [Moral education of students in teaching human anatomy]. Sovremennye nauko¬yomkie tehnologii – Modern High Technologies, 7, 231-232 [in Russian].

Tsyhykalo, V. (2015). Naochnist u suchasnykh metodykakh vykladannia anatomii liudyny [Visibility in modern methods of teaching human anatomy]. Naukovyi visnyk Uzhho¬rodskoho universytetu. Seriia ‘‘Medytsyna’’ – Scien¬tific Bulletin of Uzhhorod University. Medicine Series, 2 (52), 172-174 [in Ukrainian].

Tsyibulkin, A.G. (2010). Nekotorye problemy i prepodavaniya anatomii cheloveka v meditsinskih vuzakh [Some problems of teaching human anatomy in medical schools]. Uspekhi sovremennogo estestvoznaniya – The Successes of Modern Natural Science, 3, 99-100 [in Russian].

Key Competencies. A developing concept in general compulsory education. Eurydice. (2002). The information network on education in Europe.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-01-06

Як цитувати

Kononenko, A. G., Shatalova, O. M., & Shcherbak О. А. (2021). ДЕЯКІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ З АНАТОМІЇ ЛЮДИНИ У МАЙБУТНЬОГО ПРОВІЗОРА . Медична освіта, (4), 73–75. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.4.11473

Номер

Розділ

КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ