ВИКОРИСТАННЯ НЕЙРОКІНЕМАТОГРАФА В ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.4.11421

Ключові слова:

післядипломна освіта, дистанційне навчання, нейрокінематограф

Анотація

В умовах пандемії COVID-19 отримання післядипломної освіти змінилося завдяки дистанційному навчанню. Використовуючи програму відеоконференц-звʼязку Microsoft Teams, на кафедрі неврології та нейрохірургії Одеського національного медичного університету інтерни-невропатологи й студенти активно продовжують вивчення неврології. Розбір клінічних випадків після перегляду фільмів, що присвячені неврологічним хворим, тренування у виставленні функціонального та клінічного діагнозів й призначенні лікування доповнюють вимушену нестачу практики з пацієнтами. Нейрокінематограф дозволяє широко охопити такі хвороби, як інсульт, черепно-мозкова травма, хребетно-спинномозкова травма, розсіяний склероз, боковий аміотрофічний склероз, епілепсія, хвороба Паркінсона, хвороба Альцгеймера та ін. Такий сучасний підхід з пильним керівництвом викладачів і можливістю дискусії у режимі реального часу збільшує активність, зацікавленість лікарів-інтернів та студентів.

Біографії авторів

Y. O. Solodovnikova, Одеський національний медичний університет

ResearcherID ABB-5107-2020

V. V. Dobrovolskyi, Одеський національний медичний університет

ResearcherID ABB-6683-2020

A. S. Son, Одеський національний медичний університет

ResearcherID  ABB-9308-2020

Посилання

Williams, E., Abrahams, J., Maguire, A., & Harris, G. (2012). A parent’s perspective on dietary treatments for epilepsy. Epilepsy Res., 100 (3), 338-343.

Berlit, P. (2015). Neurology in Cinema. Fortschr. Neurol. Psychiatr., 83 (8), 425-426.

Cahalan, S. (2012). Brain on fire: my month of madness. New York: Free Press.

Collado-Vázquez, S., & Carrillo, J.M. (2014). Amyotrophic lateral sclerosis in literature, cinema and television. Rev. Neurol., 59 (1), 37-44.

Collado-Vázquez, S., & Carrillo, J.M. (2015). Cinema and neurology: early educational applications. Rev. Neurol., 60 (5), 229-234.

Collado-Vázquez, S., Cano de la Cuerda, R., & Jiménez-Antona, C. (2010). Deficiency, disability, neurology and cinema. Rev. Neurol., 51 (12), 757-763.

Collado-Vázquez, S., & Carrillo, J.M. (2013). Epilepsy in films. A new century and... the same old perspective? Rev. Neurol., 57 (8), 384.

Collado-Vázquez, S., & Carrillo, J.M. (2012). Epilepsy in literature, cinema and television. Rev. Neurol., 55 (7), 431-442.

Collado-Vázquez, S., & Carrillo, J.M. (2012). Locked-in syndrome in literature, cinema and television. Rev. Neurol., 54 (9), 564-570.

Collado-Vazquez, S., Carrillo, J.M., & Cano-de-la-Cuerda, R. (2016). Multiple sclerosis in literature, cinema and television. Rev. Neurol., 63 (12), 547-556.

Collado-Vázquez, S., & Carrillo, J.M. (2014). Oliver Sacks and literary neurology. Rev. Neurol., 59 (3), 144.

Collado-Vázquez, S., Cano-de-la-Cuerda, R., & Carrillo, J.M. (2014). Parkinsons disease in literature, cinema and television. Rev. Neurol., 58 (3), 133-141.

Díaz Membrives, M., Icart Isern, M.T., & López Matheu, M.C. (2016). Literature review: Use of commercial films as a teaching resource for health sciences students. Nurse Educ, Today, 36, 264-267.

Fuller, G.N. (2012). Neurophilia: a fascination for neurology – a new syndrome. Pract. Neurol., 12, 276-278.

Goetz, C.G. (2006). Charcot in contemporary literature. J. Hist. Neurosci., 15 (1), 22-30.

Gonçalves, L.L., & Aversi-Ferreira, T.A. (2020). Use of the movie “Lorenzo’s Oil” for didactic purposes in neuroscience and others health fields. Dement. Neuropsychol., 14 (1), 7-13.

Lubarsky, S. (2020). Movie night! An entertaining online educational method for introducing students to common presentations in neurology. Med. Educ. Sep., 54 (9), 856-857.

Sacks, O.W. (1982). Awakenings. London: Picador.

Sacks, O.W. (1985). The man who mistook his wife for a hat. London: Duckworth.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-01-06

Як цитувати

Solodovnikova, Y. O., Dobrovolskyi, V. V., & Son, A. S. (2021). ВИКОРИСТАННЯ НЕЙРОКІНЕМАТОГРАФА В ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Медична освіта, (4), 96–99. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.4.11421

Номер

Розділ

РЕФОРМУВАННЯ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ