ВИКОРИСТАННЯ НЕЙРОКІНЕМАТОГРАФА В ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.4.11421Ключові слова:
післядипломна освіта, дистанційне навчання, нейрокінематографАнотація
В умовах пандемії COVID-19 отримання післядипломної освіти змінилося завдяки дистанційному навчанню. Використовуючи програму відеоконференц-звʼязку Microsoft Teams, на кафедрі неврології та нейрохірургії Одеського національного медичного університету інтерни-невропатологи й студенти активно продовжують вивчення неврології. Розбір клінічних випадків після перегляду фільмів, що присвячені неврологічним хворим, тренування у виставленні функціонального та клінічного діагнозів й призначенні лікування доповнюють вимушену нестачу практики з пацієнтами. Нейрокінематограф дозволяє широко охопити такі хвороби, як інсульт, черепно-мозкова травма, хребетно-спинномозкова травма, розсіяний склероз, боковий аміотрофічний склероз, епілепсія, хвороба Паркінсона, хвороба Альцгеймера та ін. Такий сучасний підхід з пильним керівництвом викладачів і можливістю дискусії у режимі реального часу збільшує активність, зацікавленість лікарів-інтернів та студентів.
Посилання
Williams, E., Abrahams, J., Maguire, A., & Harris, G. (2012). A parent’s perspective on dietary treatments for epilepsy. Epilepsy Res., 100 (3), 338-343.
Berlit, P. (2015). Neurology in Cinema. Fortschr. Neurol. Psychiatr., 83 (8), 425-426.
Cahalan, S. (2012). Brain on fire: my month of madness. New York: Free Press.
Collado-Vázquez, S., & Carrillo, J.M. (2014). Amyotrophic lateral sclerosis in literature, cinema and television. Rev. Neurol., 59 (1), 37-44.
Collado-Vázquez, S., & Carrillo, J.M. (2015). Cinema and neurology: early educational applications. Rev. Neurol., 60 (5), 229-234.
Collado-Vázquez, S., Cano de la Cuerda, R., & Jiménez-Antona, C. (2010). Deficiency, disability, neurology and cinema. Rev. Neurol., 51 (12), 757-763.
Collado-Vázquez, S., & Carrillo, J.M. (2013). Epilepsy in films. A new century and... the same old perspective? Rev. Neurol., 57 (8), 384.
Collado-Vázquez, S., & Carrillo, J.M. (2012). Epilepsy in literature, cinema and television. Rev. Neurol., 55 (7), 431-442.
Collado-Vázquez, S., & Carrillo, J.M. (2012). Locked-in syndrome in literature, cinema and television. Rev. Neurol., 54 (9), 564-570.
Collado-Vazquez, S., Carrillo, J.M., & Cano-de-la-Cuerda, R. (2016). Multiple sclerosis in literature, cinema and television. Rev. Neurol., 63 (12), 547-556.
Collado-Vázquez, S., & Carrillo, J.M. (2014). Oliver Sacks and literary neurology. Rev. Neurol., 59 (3), 144.
Collado-Vázquez, S., Cano-de-la-Cuerda, R., & Carrillo, J.M. (2014). Parkinsons disease in literature, cinema and television. Rev. Neurol., 58 (3), 133-141.
Díaz Membrives, M., Icart Isern, M.T., & López Matheu, M.C. (2016). Literature review: Use of commercial films as a teaching resource for health sciences students. Nurse Educ, Today, 36, 264-267.
Fuller, G.N. (2012). Neurophilia: a fascination for neurology – a new syndrome. Pract. Neurol., 12, 276-278.
Goetz, C.G. (2006). Charcot in contemporary literature. J. Hist. Neurosci., 15 (1), 22-30.
Gonçalves, L.L., & Aversi-Ferreira, T.A. (2020). Use of the movie “Lorenzo’s Oil” for didactic purposes in neuroscience and others health fields. Dement. Neuropsychol., 14 (1), 7-13.
Lubarsky, S. (2020). Movie night! An entertaining online educational method for introducing students to common presentations in neurology. Med. Educ. Sep., 54 (9), 856-857.
Sacks, O.W. (1982). Awakenings. London: Picador.
Sacks, O.W. (1985). The man who mistook his wife for a hat. London: Duckworth.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Медична освіта

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.