ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19 (ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ АНКЕТУВАННЯ)

Автор(и)

  • N. O. Terenda Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0001-5655-4326
  • О. А. Terenda Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України
  • M. I. Horishnyi Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України
  • N. Ya. Panchyshyn Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0001-5786-3083

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.4.11661

Ключові слова:

дистанційна освіта, анкетування, студенти

Анотація

У статті проаналізовано результати онлайн-анкетування студентів щодо їхнього ставлення до переваг та недоліків дистанційної форми навчання. В умовах пандемії COVID-19 дистанційне навчання є однією з провідних світових тенденцій в освіті. Ця технологія реалізує принцип безперервної освіти і здатна задовольнити постійно зростаючий попит на знання в інформаційному суспільстві. Отримані результати онлайн-анкетування студентів вказують на існування суб’єктивних перешкод у здобутті знань під час дистанційного навчання, яке передбачає значну самомотивацію студента щодо власного навчання, а також високий рівень самоорганізації. Для покращення доступності навчально-методичних матеріалів, збільшення контакту між викладачем і студентом необхідно залучати інтерактивні платформи, які дозволять покращити процес викладання та засвоєння необхідного навчального матеріалу. 

Широке запровадження дистанційної форми освіти у 2020 р., зумовлене поширенням пандемії COVID-19 та необхідністю дотримання всіх карантинних заходів задля збереження здоров’я та життя всіх учасників освітнього процесу, поставило нові виклики перед здобувачами вищої освіти, подолати які необхідно спільними зусиллями всіх зацікавлених сторін із залученням новітніх інтерактивних платформ, та підвищення мотиваційного фактора у здобутті нових знань.

Біографії авторів

N. O. Terenda, Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України

Scopus Author ID 57204442427

N. Ya. Panchyshyn, Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України

ResearcherID C-7503-2016

Scopus Author ID 57205375125

Посилання

Zalipska, I.Ya. (2020). Dystantsiine navchannia dystsyp¬liny «Ukrainska mova (za profesiinym spriamu¬vanniam)» studentiv medychnykh spetsialnostei [Distance learning of the discipline «Ukrainian language (for professional purposes)» of medical students]. Medychna osvita – Medical Education, 2, 161-166 [in Ukrainian].

Volosovets, A.O., Slonetsky, B.I., Zozulya, I.S., Bobrova, V.I., Ivashchenko, O.V., Verbytsky, I.V., ..., & Savchenko, D.S. (2020). Osoblyvosti dystantsiinoho navchannia v ramkakh pisliadyplomnoi pidhotovky likariv z medytsyny nevidkladnykh staniv [Peculiarities of distance learning within the framework of postgraduate training of doctors in emergency medicine]. Medychna osvita – Medical Education, 3, 5-8 [in Ukrainian].

(2013). Nakaz MON № 466 vid 25.04.13 roku «Pro zatverdzhennia Polozhennia pro dystantsiine navchannia» [Order of the Ministry of Education and Science № 466 of 25.04.13 «On approval of the Regulations on distance learning»]. osvita.ua. Retrieved from: https://osvita.ua/legislation/Dist_osv/2999/ [in Ukrainian].

Fedchyshyn, N.O., Yelahina, N.I., & Permyako¬va, O.H. (2020). Dystantsiine navchannia inozemnoi movy maibutnikh likariv: vyklyky chasu [Distance learning of a foreign language for future doctors: the challenges of time]. Medychna osvita – Medical Education, 3, 32-39 [in Ukrainian].

https://life.pravda.com.ua/society/2020/08/27/242111/.

http://www.dut.edu.ua/ua/1032-pro-distanciyne-navchannya-organizaciyno-metodichniy-centr-novitnih-tehnologiy-navchannya.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-01-06

Як цитувати

Terenda, N. O., Terenda О. А., Horishnyi, M. I., & Panchyshyn, N. Y. (2021). ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19 (ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ АНКЕТУВАННЯ). Медична освіта, (4), 57–60. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.4.11661

Номер

Розділ

ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ