АУДИТ ОЦІНКИ ЛІКАРЯМИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ НА ЕТАПІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.4.11369

Ключові слова:

дистанційне навчання лікарів-інтернів, дистанційний формат навчання лікарів, післядипломна освіта

Анотація

На прикладі опитування лікарів-інтернів, слухачів циклів спеціалізації та тематичного удосконалення проведено аналіз ефективності дистанційної форми навчання кафедри дитячої анестезіології та інтенсивної терапії Національної медичної академії післядипломної освіти імені П. Л. Шупика. Показана затребуваність лікарів онлайн-формату для отримання теоретичних знань і неприйнятність дистанційної форми навчання в разі необхідності набуття або вдосконалення практичних/мануальних навичок. Виходячи з отриманих результатів опитування, наводяться позитивні і негативні сторони дистанційного навчання. Лікарі-інтерни й слухачі кафедри циклів спеціалізації та тематичного удосконалення віддали перевагу комбінованій моделі, тобто поєднанню очного і дистанційного видів навчання.

Біографії авторів

L. D. Tantsiura, Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика, Київ

ResearcherID AAH-4925-2019

I. V. Kyselova

ResearcherID AAH-3914-2019

Scopus Author ID  57193986489

A. V. Biliaiev, Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика, Київ

Scopus Author ID 6507408057

Посилання

Flin, R., & Maran, N. (2015). Non-technical skills: identifying, training, and assessing safe behaviours. In Manual of Simulation in Healthcare. Oxford, UK: Oxford University Press.

Ko, S., & Rossen, S. (2017). Teaching online. A practical guide. (4th ed.). New York: Routledge.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-01-06

Як цитувати

Tantsiura, L. D., Kyselova, I. V., & Biliaiev, A. V. (2021). АУДИТ ОЦІНКИ ЛІКАРЯМИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ НА ЕТАПІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ. Медична освіта, (4), 100–104. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.4.11369

Номер

Розділ

РЕФОРМУВАННЯ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ