АУДИТ ОЦІНКИ ЛІКАРЯМИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ НА ЕТАПІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.4.11369Ключові слова:
дистанційне навчання лікарів-інтернів, дистанційний формат навчання лікарів, післядипломна освітаАнотація
На прикладі опитування лікарів-інтернів, слухачів циклів спеціалізації та тематичного удосконалення проведено аналіз ефективності дистанційної форми навчання кафедри дитячої анестезіології та інтенсивної терапії Національної медичної академії післядипломної освіти імені П. Л. Шупика. Показана затребуваність лікарів онлайн-формату для отримання теоретичних знань і неприйнятність дистанційної форми навчання в разі необхідності набуття або вдосконалення практичних/мануальних навичок. Виходячи з отриманих результатів опитування, наводяться позитивні і негативні сторони дистанційного навчання. Лікарі-інтерни й слухачі кафедри циклів спеціалізації та тематичного удосконалення віддали перевагу комбінованій моделі, тобто поєднанню очного і дистанційного видів навчання.
Посилання
Flin, R., & Maran, N. (2015). Non-technical skills: identifying, training, and assessing safe behaviours. In Manual of Simulation in Healthcare. Oxford, UK: Oxford University Press.
Ko, S., & Rossen, S. (2017). Teaching online. A practical guide. (4th ed.). New York: Routledge.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Медична освіта
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.