Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Медична освіта
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Редакційний штат
Процес рецензування
Етика публікацій
Положення про авторські права
Заява про конфіденційність
Авторам
Умови публікації
Вимоги до оформлення статей
Сайт ТНМУ
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 3 (2015)
№ 3 (2015)
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3
Опубліковано:
2015-10-13
Вдосконалення вищої медичної освіти
ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНІ ХРОНОТОПИ ЯК АСПЕКТ ТЕОРЕТИКО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИ ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ПРОФІЛЮ
O. V. Afanasenko
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4952
ТУТ
ОНОВЛЕННЯ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИХ ВИДАНЬ – ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ НА КАФЕДРІ ПЕДІАТРІЇ.
V. O. Bodnarchuk
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4959
ТУТ
ГІГІЄНІЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ ТА ЕФЕКТИВНОЇ ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЛІКАРЯ-СТОМАТОЛОГА
L. M. Vakolyuk
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4960
ТУТ
ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА В АВСТРІЇ ТА ЇЇ ПОРІВНЯННЯ З УКРАЇНОЮ
I. Ya. Hospodarskyi, N. V. Kharchenko, A. R. Vayda
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4961
ТУТ
ДЕЯКІ АСПЕКТИ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
A. V. Dereziuk
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4962
ТУТ
ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІН НА КАФЕДРІ ФІЗИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ, ЗДОРОВ`Я ЛЮДИНИ ТА ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЗА НАПРЯМОМ ПІДГОТОВКИ “ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ”
D. V. Коzак, N. О. Davubida
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4963
ТУТ
ВИКОРИСТАННЯ МІЖПРЕДМЕТНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ ПРИ ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ ДО ДЕРЖАВНОЇ АТЕСТАЦІЇ
O. V. Kryvoviaz, Y. O. Tomashevska, M. S. Garnyk
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4964
ТУТ
СКЛАДОВІ ЯКІСНОЇ ІНТЕРНАТУРИ З ФАХУ “ВНУТРІШНІ ХВОРОБИ”
O. I. Kryskiv, T. B. Lazarchuk, L. S. Babinets, V. M. Tvorko
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4966
ТУТ
ПРОБЛЕМАТИКА МЕДИЧНОГО ТА ГОМЕОПАТИЧНОГО ДИСКУРСІВ У ВИКЛАДАННІ КУРСУ ЗА ВИБОРОМ “ГОМЕОПАТИЧНІ ЛІКАРСЬКІ ЗАСОБИ”
A. V. Kurinnyi
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4967
ТУТ
ЄВРОПЕЙСЬКІ СТАНДАРТИ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНИХ ФАХІВЦІВ-МЕДИКІВ ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ БОЛОНСЬКОЇ ДЕКЛАРАЦІЇ
S. М. Malakhova
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4968
ТУТ
НАУКОВА ТА ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТЕРНОПІЛЬСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ І.Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО (2013-2014 рр.)
V. P. Martseniuk, O. O. Shevchuk, L. I. Zakrutko, L. V. Sokolova
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4969
ТУТ
ПРОБЛЕМИ ГЕНДЕРНОГО ПАРИТЕТУ У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ
V. M. Moroz, Yu. Y. Huminskyi, L. V. Fomina
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4971
ТУТ
МЕТОДИ СТИМУЛЮВАННЯ І МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ФАРМАКОГНОЗІЇ
V. M. Odyntsova, O. M. Denysenko
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4972
ТУТ
СУЧАСНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ФАРМАКОЛОГІЇ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ «МЕДИКО-ПРОФІЛАКТИЧНА СПРАВА»
O. M. Oleshchuk, V. V. Chernyashova, I. I. Herasymets
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4973
ТУТ
КЕЙС-МЕТОД НАВЧАННЯ У МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ
H. A. Pavlyshyn, T. V. Bihunyak, T. V. Savaryn
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4975
ТУТ
ПРОБЛЕМНО–ОРІЄНТОВАНА ОСВІТА
O. V. Pokanevych, M. М. Matyash, L. I. Khudenko
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4976
ТУТ
ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ “ДОМЕДИЧНА ДОПОМОГА В ЕКСТРЕМАЛЬНИХ СИТУАЦІЯХ” ІНОЗЕМНИМ СТУДЕНТАМ
O. B. Svan
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4978
ТУТ
Алгоритм статистичної обробки та аналізу результатів тестування для оцінки якості тесту
P. R. Selskyy
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4979
ТУТ
КОНЦЕПЦІЯ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ ЗА ПРОГРАМОЮ ОФІЦЕРА ЗАПАСУ
R. I. Tsytsiura
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4980
ТУТ
НАВЧАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ АНАТОМІЇ ЛЮДИНИ В МЕДИЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ
V. H. Cherkasov, I. V. Dzevulska, O. I. Kovalchuk, I. O. Tymoshenko
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4981
ТУТ
АНАТОМІЧНА ЛЕКЦІЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ АКАДЕМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ
V. G. Cherkasov, L. I. Ostapyuk, I. V. Dzevulska, O. I. Kovalchuk
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4982
ТУТ
ДИНАМІКА ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ СТУДЕНТІВ ЗАПОРІЗЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
V. M. Shvets
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4983
ТУТ
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
O. Z. Yaremchuk, G. G. Gabor, I. Ya. Krynytska, M. I. Kulitska, O. O. Shevchuk
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4984
ТУТ
Досвід з організації навчальної роботи
ВПРОВАДЖЕННЯ ОСНОВНИХ ПОЛОЖЕНЬ НАВЧАЛЬНОГО ПЛАНУ З ПРЕДМЕТА КУРС ЗА ВИБОРОМ “СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗАСТОСУВАННЯ НЕЗНІМНОЇ ОРТОДОНТИЧНОЇ ТЕХНІКИ” НА КАФЕДРІ ДИТЯЧОЇ СТОМАТОЛОГІЇ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ДЛЯ СТУДЕНТІВ-СУБОРДИНАТ
А. D. Babenko
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4985
ТУТ
ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІН “МЕДИЧНА ХІМІЯ” ТА “БІООРГАНІЧНА ХІМІЯ” ДЛЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ I КУРСУ МЕДИЧНИХ ТА СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТІВ ЗА УМОВ КРЕДИТНО-ТРАНСФЕРНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ
O. Z. Brazaluk, H. S. Maslak, L. F. Serebrytska, N. M. Chernousova
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4986
ТУТ
ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ ФАРМАКОГНОЗІЇ
Zh. M. Halina
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4987
ТУТ
ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ПРОВЕДЕННЯ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ в ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ АКУШЕРСТВА ТА ГІНЕКОЛОГІЇ.
I. V. Korda, S. M. Heryak, O. Ye. Stelmah, I. Ya. Kuziv, N. V. Petrenko, N. I. Bahniy
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4988
ТУТ
РОЛЬ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
V. M. Meretskyi
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4989
ТУТ
ВИКОРИСТАННЯ НАРАДИ ЯК ФОРМИ КОЛЕКТИВНОГО СПІЛКУВАННЯ ДЛЯ ЯКІСНОГО ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ КАФЕДРИ НЕВРОЛОГІЇ ОДЕСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ
T. M. Muratova, V. V. Dobrovolskyi
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4990
ТУТ
З історії медичних навчальних закладів
ІСТОРИЧНА ПОСЛІДОВНІСТЬ ТА ІНТЕГРАТИВНИЙ ПІДХІД У ВИКЛАДАННІ ПСИХІАТРІЇ ТА НАРКОЛОГІЇ В НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ О. О. БОГОМОЛЬЦЯ
O. K. Napryeyenko, Н. I. Selyukov, Y. N. Napryeyenko, A. I. Bursa
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4991
ТУТ
Мова
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Поточний номер