ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ПРОВЕДЕННЯ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ в ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ АКУШЕРСТВА ТА ГІНЕКОЛОГІЇ.

Автор(и)

  • I. V. Korda Тернопільський державний медичнрй університет імені І.Я. Горбачевського
  • S. M. Heryak
  • O. Ye. Stelmah
  • I. Ya. Kuziv
  • N. V. Petrenko
  • N. I. Bahniy

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4988

Анотація

У статті наведено досвід використання рольової гри при проведенні семінарських занять як один з інноваційних методів навчання іноземних студентів-медиків.

Біографії авторів

I. V. Korda, Тернопільський державний медичнрй університет імені І.Я. Горбачевського

S. M. Heryak

O. Ye. Stelmah

I. Ya. Kuziv

N. V. Petrenko

N. I. Bahniy

Посилання

Казаков В. М. Новітні тенденції розвитку європейської медичної освіти / В. М. Казаков, О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак // Медична освіта. – 2009. – № 2. – С. 40–44.

Использование инновационных и интерактивных методов обучения при проведении лекционных и семинарских занятий / С. В. Базилевич, Т. Б. Брылова, В. Р. Глухих, Г. Г. Левкин // Наука Красноярья. – 2012. – № 4. – С. 103–113.

Azer S. A. Twelve tips for creating trigger images for problem-based learning cases / S. A. Azer // Med. Teach. – 2007. Vol. 29(2–3) P.93–97.

Гнезділова К.М. Моделі та моделювання у професійній діяльності викладача вищої школи: навч. посіб. / К.М Гнезділова, С.О. Касярум. Черкаси: Вид. Чабаненко Ю.А. 2011. 124 с

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-10-15

Як цитувати

Korda, I. V., Heryak, S. M., Stelmah, O. Y., Kuziv, I. Y., Petrenko, N. V., & Bahniy, N. I. (2015). ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ПРОВЕДЕННЯ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ в ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ АКУШЕРСТВА ТА ГІНЕКОЛОГІЇ. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4988

Номер

Розділ

Досвід з організації навчальної роботи