ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ПРОВЕДЕННЯ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ в ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ АКУШЕРСТВА ТА ГІНЕКОЛОГІЇ.
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4988Анотація
У статті наведено досвід використання рольової гри при проведенні семінарських занять як один з інноваційних методів навчання іноземних студентів-медиків.Посилання
Казаков В. М. Новітні тенденції розвитку європейської медичної освіти / В. М. Казаков, О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак // Медична освіта. – 2009. – № 2. – С. 40–44.
Использование инновационных и интерактивных методов обучения при проведении лекционных и семинарских занятий / С. В. Базилевич, Т. Б. Брылова, В. Р. Глухих, Г. Г. Левкин // Наука Красноярья. – 2012. – № 4. – С. 103–113.
Azer S. A. Twelve tips for creating trigger images for problem-based learning cases / S. A. Azer // Med. Teach. – 2007. Vol. 29(2–3) P.93–97.
Гнезділова К.М. Моделі та моделювання у професійній діяльності викладача вищої школи: навч. посіб. / К.М Гнезділова, С.О. Касярум. Черкаси: Вид. Чабаненко Ю.А. 2011. 124 с
##submission.downloads##
Опубліковано
2015-10-15
Як цитувати
Korda, I. V., Heryak, S. M., Stelmah, O. Y., Kuziv, I. Y., Petrenko, N. V., & Bahniy, N. I. (2015). ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ПРОВЕДЕННЯ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ в ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ АКУШЕРСТВА ТА ГІНЕКОЛОГІЇ. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4988
Номер
Розділ
Досвід з організації навчальної роботи