МЕТОДИ СТИМУЛЮВАННЯ І МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ФАРМАКОГНОЗІЇ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4972Анотація
Успіх молодих людей у майбутній професійній діяльності істотно залежить від якості їх підготовки у вищому навчальному закладі. Автор статті розглядає проблеми підвищення мотивації до навчальної діяльності студентів, визначає ступінь мотивації, аналізує і виділяє мотиваційні аспекти, як критерій інтенсифікації вивчення фармакогнозії студентами фармацевтичного факультету.
Посилання
Аносов І. П. Сучасний освітній процес: антропологічний аспект : моногр. / І. П. Аносов. – К. : Твім інтер, 2003. – 391 с.
Типова програма навчальної дисципліни для студентів вищого фармацевтичного навчального закладу та фармацевтичних факультетів вищих медичних навчальних закладів ІІІ–ІV рівнів акредитації Спеціальність “Фармація”. – К. : МОЗ України. Центральний методичний кабінет з вищої медичної освіти, 2011. – 30 с.
Maslow, Abraham. Motivation and personality / Abraham H. Maslow/ – New York : Harper and Row, 1970. – 369 p.
Занюк С. Мотивація та саморегуляція учня / С. Занюк. – К. : Главник, 2004. – 96 с.
Ильин Е. П. Мотивация и мотивы / Е. П. Ильин. – СПб. : Питер, 2003. – 512 с.
Реан А. А. Мотивация учения, поведения и выбора профессии / А. А. Реан, Я. Л. Коломинский // Социальная педагогическая психология. – СПб. : Питер, 1999. – С. 54–63.
Компендиум 2011 – лекарственные препараты / под ред. В. Н. Коваленко, А. П. Викторова. – К. : МОРИОН, 2011. – 2320 с.