ПРОБЛЕМИ ГЕНДЕРНОГО ПАРИТЕТУ У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ

Автор(и)

  • V. M. Moroz Тернопільський державний медичнрй університет імені І.Я. Горбачевського
  • Yu. Y. Huminskyi
  • L. V. Fomina

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4971

Анотація

У статті узагальнено та проаналізовано матеріал з питань гендерного підходу у вищій медичній освіті. Враховуючи чинне національне законодавство та світовий досвід з питань гендерного паритету, автори висвітлюють реалізацію принципів рівності між учасниками освітнього процесу та окреслюють тенденції у набутті професійної кваліфікації з огляду на гендерний аспект.

Посилання

Конституція України, ухвалена 28 червня 1996 року // Офіційний портал Верховної Ради. – http://rada.gov.ua/

Закон України “Про освіту” від 23.05.1991 р. № 1060-XII (редакція станом на 01.01.2015). – zakon.rada.gov.uа

Закон України “Про вищу освіту” № 1556-VII (редакція станом на 01.07.2014 р.). – zakon.rada.gov.ua

Конвенція ООН “Про ліквідацію всіх форм дискримінації щодо жінок”, прийнята 34 сесією Генеральної Асамблеї ООН і відкрита для підписання 18 грудня 1979 року. – search.ligazakon.ua›l_doc2.nsf/link1/MU79K04R.html

Когут І. Гендерна (не)рівність у вищій освіті в цифрах і фактах / І. Когут – http:education-ua.org/ua/tsifri-i-fakti/332-genderna-ne-rivnist-u-vishchij-osviti-v-tsifrakh-i-faktakh

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-10-13

Як цитувати

Moroz, V. M., Huminskyi, Y. Y., & Fomina, L. V. (2015). ПРОБЛЕМИ ГЕНДЕРНОГО ПАРИТЕТУ У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4971

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти