КЕЙС-МЕТОД НАВЧАННЯ У МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ

Автор(и)

  • H. A. Pavlyshyn Тернопільський державний медичнрй університет імені І.Я. Горбачевського
  • T. V. Bihunyak
  • T. V. Savaryn

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4975

Анотація

Статтю присвячено проблемі використання кейс-методу як інтерактивного методу навчання у медичній освіті. Розглядається історія виникнення, класифікація та види демонстрації кейсів, етапи роботи з сase-study методом, проблема інтерактивності та доцільності використання даного методу під час навчання студентів-медиків.

Посилання

Педагогіка вищої школи. Метод кейсів (вирішення практичних проблем) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://pidruchniki.com/18380828/pedagogika/mikrovikladannya

Скринник З. Е. Психологія і педагогіка. Проведення індивідуального заняття за методом аналізу конкретних навчальних ситуацій (case study) : Навч. метод. посіб. / З. Е. Скринник. – Львів. : ЛІБС УБС НБУ, 2012. – 145 с.

Філоненко М. М. Психолого-педагогічна готовність викладача ВМНЗ в інноваційних умовах освіти / М. М. Філоненко // Гуманітарний вісник – Дод. 1 до Вип. 27, Т. II (35) : Тематичний випуск “Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору”. – К. : Гнозис, 2012. – С. 333–339.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-10-14

Як цитувати

Pavlyshyn, H. A., Bihunyak, T. V., & Savaryn, T. V. (2015). КЕЙС-МЕТОД НАВЧАННЯ У МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4975

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти