СУЧАСНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ФАРМАКОЛОГІЇ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ «МЕДИКО-ПРОФІЛАКТИЧНА СПРАВА»
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4973Анотація
У статті викладені особливості викладання фармакології для студентів спеціальності “Медико-профілактична справа”. Використання сучасного підходу до вивчення дисципліни допомагає студентам вказаної спеціальності якісно покращити рівень сприйняття та засвоєння матеріалу, сприяє систематизації знань і застосуванню їх на практиці.
Посилання
“Болонський процес” і Україна: реалії, міфи і перспективи / В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, С. М. Білаш [та ін.] // Медична освіта. – 2014. – № 2. – С. 46–47.
Самура І. Б. Особливості викладання фармакології іноземним студентам в умовах кредитно-модульної системи організації навчання / І. Б. Самура // Буков. мед. вісн. – 2014. – Т. 18, № 2 (70). – С. 173–176.
Ковальчук Л. Я. Результати реалізації новітніх методик організації навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського та плани на майбутнє / Л. Я. Ковальчук // Медична освіта. – 2012. – № 2. – С. 11–17.
Посохова К. А. Викладання фармакології – деякі підсумки та перспективи / К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук // Медична освіта. – 2012. – № 1. – С. 146–150.
Пида В. П. Використання віртуальних програм для викладання фармакології у студентів фармацевтичного факультету / В. П. Пида // Медична освіта. – 2014. – № 1. – С. 86–88.
Мазин В. П. Компьютерные программы и учебные видеоматериалы как основа гуманизации преподавания дисциплины “Фармакология” / В. П. Мазин, Н. К. Мазина, Л. П. Комкина // Инновационные технологии в формировании научного мышления студентов медицинского вуза: сборник научно-методических трудов. – Киров, 2013. – С. 106–112.