ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4984Анотація
У статті висвітлено основні форми організації освітньо-виховного процесу у вищих навчальних закладах на сучасному етапі. Важливою складовою професійної діяльності професорсько-викладацького складу у вищих навчальних закладах є пошук ефективних шляхів удосконалення освіти і забезпечення єдності професійного навчання і виховання. Окреслено роль студентського самоврядування у формуванні особистості, реалізації творчого потенціалу та вихованні соціально-активних студентів. Показано, що організація виховної роботи у вищих навчальних закладах потребує постійного вдосконалення і пошуку нових методів.
Посилання
Бех І. Д. Виховання особистості / І. Д. Бех. – К. : Либідь, 2008. – 848 с.
Корда М.М. Шляхи імплементації Закону України «Про вищу освіту» в Тернопільському державному медичному університеті / М.М. Корда, А.Г. Шульгай, І.М. Кліщ // Медична освіта. – 2015. – № 2. С. 34-38.
Чурпій К. Л. Роль викладача-куратора у виховній роботі зі студентами / К. Л. Чурпій // Медична освіта. – 2013. – № 1. – C. 103-104.
Дроненко В. Г. Вплив виховної діяльності на формування особистості в умовах вищого навчального закладу / В. Г. Дроненко // Медична освіта. – 2010. – № 1. – С. 89-92.
Сухомлинский В. А. О воспитании. – 6-е изд. – М.: Политиздат, 1988. – 269 с.
Сахневич І. Д. Проблеми всебічного гармонійного виховання студентської молоді. / І. Д. Сахневич // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. – 2014. – С. 78.
Грозав А.М. Методичні підходи щодо зниження напруження адаптаційних процесів у студентів-першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі / А.М. Грозав, О.О. Перепелиця // Медична освіта. – 2014. – № 4. – С. 37-40.