ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІН “МЕДИЧНА ХІМІЯ” ТА “БІООРГАНІЧНА ХІМІЯ” ДЛЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ I КУРСУ МЕДИЧНИХ ТА СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТІВ ЗА УМОВ КРЕДИТНО-ТРАНСФЕРНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4986Анотація
У статті розглянуто принцип побудови навчального процесу викладання дисциплін “Медична хімія” та “Біоорганічна хімія” для іноземних студентів І курсу медичних та стоматологічного факультетів за умов кредитно- трансферної системи.
Посилання
Вища освіта України і Болонський процес : навч. посіб. / за ред. В. І. Кремсня. – Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2004 – 384 с.
Впровадження кредитно-трансферної системи організації навчального процесу у ВМ(Ф)НЗ України; результати, проблеми та перспективи: матеріали Всеукраїнського навчально-наукової конференції. – Тернопіль : ТДМУ, 2010. – 493 с.
Про напрямки удосконалення якості підготовки студентів / Г. В. Дзяк, Т. О.Перцева, Л. Ю. Науменко [та ін.] // Медична освіта. – 2010. – № 2. –100 с.
Загричук Г. Я. Концептуальні підходи щодо покращення якості підготовки фахівців / Г. Я Загричук, В. П. Марценюк // Медична освіта. – 2012. – № 4 – С. 44.
Модернізація вищої медичної освіти в контексті Болонської конвенції – ідея, мета, реалії / В. М .Мороз, Ю. Й. Гумінський, Л. В. Фоміна [та ін.] // Медична освіта. – 2012. – № 2 – с. 42–45.
Кредитно-трансферна система організацій навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України на новому етапі : матеріали X ювілейної Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю : у 2 ч., Тернопіль, 18–19 квітня 2013. – Тернопіль: ТДМУ, 2013. – ч.1. – 634с., ч. 2. – 702 с.
Досвід роботи щодо підвищення якості підготовки іноземних студенів / Г. В. Дзяк, Т. О Перцева, Л. Ю. Науменко [та ін.] // Медична освіта. – 2014. – № 2 –С. 59.
Геряк С. М. Тестування як основа кредитно-трансферного контролю / С. М. Геряк, І. В. Корда, Н. І. Багній // Медична освіта. – 2010 – № 1. – С. 77–79.
Булах І. Є. Проблеми оцінювання знань студентів у контексті вимог Болонської декларації / І. Є. Булах, О. П. Волосовець, М. Р. Мруга // Медична освіта. – 2011 – № 2. – С. 20–22.
Унгурян Л. М. Застосування тестової системи оцінки знань у навчальному процесі / Л. М. Унгурян, М. С. Образенко // Медична освіта. – 2011. – № 3. – С. 20–22.