АНАТОМІЧНА ЛЕКЦІЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ АКАДЕМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4982Анотація
У статті проведений аналіз лекції з анатомії людини з позицій її дидактичних функцій, формування кінцевої мети, якісної підготовки матеріалів до лекційних навчальних занять і структурування лекційного матеріалу відповідно до сучасних психолого-педагогічних вимог.
Посилання
Про вищу освіту : Закон України від 01.07.2014 р. №1556-VII ВР.
Довідник користувача Європейської кредитно-трансферної системи (ЄКТС) / упоряд.: Фініков Т.В. [та ін.] ; за ред. І. О. Вакарчука.–К. : Україна, 2009.– 160 с.
Харгрейвз Кен. Підтримка навчання і викладння на сучасному медичному факультеті / Кен Харгрейвз, Єнн Марі Райд та Салія Мод; пер. з англ. – К. : Видавництво КІМ, 2015.–197 с.
Максименко С. Д. Педагогіка вищої медичної освіти : підруч. / С. Д. Максименко, М. М. Філоненко. – К. : Центр учбової літератури, 2014. – 288 с.
Анатомія людини: підручник : у 3 т. / [А. С. Головацький, В.Г. Черкасов, М.Р. Сапін та ін.]. – Вінниця : Нова книга, 2015. – Т. 1. – 368 с. ; Т. 2. – 456 с.; т. 3 – 376 с.
Столбова И. Д. Инновационные подходы к подготовке лекционного материала / И. Д. Столбова, Е. С. Дударь // Almamater Вестник высшей школы. – 2008. – № 6. – С.29–35.
Князевич-Чорна Т. В. Особлива роль лекції при викладанні теоретичних дисциплін студентам-іноземцям / Т. В. Князевич-Чорна // Галицький лікарський вісник. – 2013. – Т. 2.– С. 104–105.