НАВЧАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ АНАТОМІЇ ЛЮДИНИ В МЕДИЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ

Автор(и)

  • V. H. Cherkasov Тернопільський державний медичнрй університет імені І.Я. Горбачевського
  • I. V. Dzevulska
  • O. I. Kovalchuk
  • I. O. Tymoshenko

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4981

Анотація

З огляду на значний прогрес у розвитку медицини за сучасних інтенсивних соціально-економічних змін, необхідність у формуванні професійно орієнтованих знань лікарів різного профілю, підвищення вимог до професійних навичок фахівців є очевидною необхідність оптимізації існуючих і розробка нових методів та засобів навчання. Застосування в навчанні інноваційних програм дозволить здобути освіту світового рівня, стати конкурентоспроможним фахівцем, мати можливість вибору роботи у будь-якій країні. Поліпшення якості освіти є необхідною умовою формування інформаційного суспільства. У зв’язку з модернізацією медичноії освіти здійснюється перехід до нових стандартів, програм і підручників. 

Біографії авторів

V. H. Cherkasov, Тернопільський державний медичнрй університет імені І.Я. Горбачевського

I. V. Dzevulska

O. I. Kovalchuk

I. O. Tymoshenko

Посилання

Анатомія людини. В 3 т. : підруч. [для студ. вищ. навч. закл.] / A. C. Головацький, В. Г. Черкасов, М. Р. Сапін [та ін.] // 3-тє вид.; доопрацьоване. Вінниця : Нова Книга, 2013. – 1200 с. Рекомендовано МОН та МОЗ України.

Pallab K. Ganguly. Open Access Teaching and Learning of Anatomy in the 21st Century: Direction and the Strategies. The Open Medical Education Journal. – 2010. – Vol. 3. – P. 5–10.

Тритомний національний підручник з анатомії людини для студентів та фахівців: досвід восьмирічного використання студентами / І. О. Тимошенко, С. А. Павловський, В. Л. Гончаров [та ін.] // Український науково-медичний молодіжний журнал. – 2014. – № 3 (82). – С. 27–30.

Сучасна організація педагогічного процесу на кафедрі анатомії людини / В. Г. Черкасов, А. С. Головацький, І. В. Дзевульська, [та ін.] // Науковий вiсник Ужгородського унiверситету. Серiя “Медицина”. – 2011. – Вип. 2 (41). – С. 365–369.

Zehr CL, Butler RG, Richardson RJ. Students’ use of anatomy modules in problem-based medical education at McMaster University. Acad Med 1996; 71: 1015-7.

Дзевульська І. В. Клінічне направлення викладання анатомії людини. / І. В. Дзевульська, О. І. Ковальчук, О. В. Маліков // Матеріали іжнародної науково-практичної конференції Вітчизняна та світова медицина в умовах сучасності: м. Дніпропетровськ, 18–19 січня 2013 р. – С. 15–18.

Історико-гносеологічне підґрунтя формування клінічної направленості анатомії. / B. Γ. Черкасов, I. B. Дзевульська, O. I. Ковальчук, [та ін.] // Експериментальна та клінічна медицина. – 2014. – № 2. – Т. 3. – С. 33–36.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-10-15

Як цитувати

Cherkasov, V. H., Dzevulska, I. V., Kovalchuk, O. I., & Tymoshenko, I. O. (2015). НАВЧАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ АНАТОМІЇ ЛЮДИНИ В МЕДИЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4981

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти