ДИНАМІКА ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ СТУДЕНТІВ ЗАПОРІЗЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Автор(и)

  • V. M. Shvets Тернопільський державний медичнрй університет імені І.Я. Горбачевського

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4983

Анотація

У статті проведено аналіз динаміки професійної спрямованості студентів медичного профілю навчання. Наведено аналіз основних проблем працевлаштування випускників ВНЗ. Показано достовірне зростання у досліджуваних усіх спеціальностей професійної спрямованості з переходом на старші курси. Виявлено тенденцію до знаходження роботи не за фахом серед студентів старших курсів, причому студенти, які прагнуть працювати за фахом, намагаються знайти роботу до закінчення університету, що пояснюється соціально-економічним становищем у країні.

Біографія автора

V. M. Shvets, Тернопільський державний медичнрй університет імені І.Я. Горбачевського

Посилання

Баканова В. М. Формирование и развитие профессиональной направленности студентов вуза в процессе обучения иностранному языку средствами информационных технологий / В. М. Баканова // Педагогика и психология, теория и методика обучения. – 2003. – № 5. – С. 335–338.

Іванова І. Ф. Вплив рівня розвитку комунікативних здібностей на формування професійної спрямованості / І. Ф. Іванова // Психологічні науки. – 2004. – № 10. – С. 121–125.

Борисюк А. С. Дослідження професійної спрямованості студентської молоді соціономічних професій / А. С. Борисюк // Теоретичні і прикладні проблеми психології. – 2013. – № 3. – С. 44–49.

Дубовицкая Т. Д. Диагностика уровня профессиональной направленности студентов / Т. Д. Дубовицкая // Психологическая наука и образование. – 2004. – № 2. – С. 82–86.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-10-15

Як цитувати

Shvets, V. M. (2015). ДИНАМІКА ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ СТУДЕНТІВ ЗАПОРІЗЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4983

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти