ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ ФАРМАКОГНОЗІЇ

Автор(и)

  • Zh. M. Halina Тернопільський державний медичнрй університет імені І.Я. Горбачевського

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4987

Анотація

У статті представлений досвід використання сучасних методів навчання (мультимедіа) при викладанні фармакогнозії студентам фармацевтичного факультету Буковинського державного медичного університету.

Біографія автора

Zh. M. Halina, Тернопільський державний медичнрй університет імені І.Я. Горбачевського

Посилання

Вища освіта України – європейський вимір: стан, проблеми, перспективи // Вища школа. – 2008. – № 6. – С. 88–125.

Бичков О. О. До проблеми оптимізації навчального процесу в сучасних умовах використання мультимедійних технологій / О. О. Бичков // Нові технології навчання. Науково-методичний збірник. – К. : Науково-методичний центр вищої освіти, 2006. – Вип.42. – С. 36–43.

Краснов В. В. Проблеми визначення ефективності інноваційних процесів у системі освіти / В. В. Краснов // Проблеми освіти : науково-методичний збірник.– К. : Наук. - метод. центр вищої освіти, 2006. – Вип. 44. – 132 с.

Конюхова Н. А. Особливості організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів / Н. А. Конюхова // Теорія та методика управління освітою. – 2010. – № 4. – С. 1–10.

Півторак К.В. Формування особистості та мотивації до навчання у студентів медичного університету / К. В. Півторак, І. В. Феджага // Медична освіта. – 2011. – № 4. – С. 28–31.

Програма навчальної дисципліни “Фармакогнозія” (для студентів вищого фармацевтичного навчального закладу та фармацевтичних факультетів вищих медичних навчальних закладів ІІІ–ІV рівнів акредитації спеціальність “Фармація”). – К. : МОЗ України, Центральний методичний кабінет з вищої медичної освіти, 2011. – 36 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-10-15

Як цитувати

Halina, Z. M. (2015). ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ ФАРМАКОГНОЗІЇ. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4987

Номер

Розділ

Досвід з організації навчальної роботи