THE EXPERIENCE OF INNOVATIVE TECHNOLOGIES APPLICATION OF ACTIVATION STUDENT'S LEARNING ABILITIES DURING PHARMACOGNOSY teaching
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4987Abstract
The article presents the experience of modern teaching methods (multimedia) during student's Pharmacognosy teaching at the Pharmaceutical Faculty of Bukovynian State Medical University.
References
Вища освіта України – європейський вимір: стан, проблеми, перспективи // Вища школа. – 2008. – № 6. – С. 88–125.
Бичков О. О. До проблеми оптимізації навчального процесу в сучасних умовах використання мультимедійних технологій / О. О. Бичков // Нові технології навчання. Науково-методичний збірник. – К. : Науково-методичний центр вищої освіти, 2006. – Вип.42. – С. 36–43.
Краснов В. В. Проблеми визначення ефективності інноваційних процесів у системі освіти / В. В. Краснов // Проблеми освіти : науково-методичний збірник.– К. : Наук. - метод. центр вищої освіти, 2006. – Вип. 44. – 132 с.
Конюхова Н. А. Особливості організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів / Н. А. Конюхова // Теорія та методика управління освітою. – 2010. – № 4. – С. 1–10.
Півторак К.В. Формування особистості та мотивації до навчання у студентів медичного університету / К. В. Півторак, І. В. Феджага // Медична освіта. – 2011. – № 4. – С. 28–31.
Програма навчальної дисципліни “Фармакогнозія” (для студентів вищого фармацевтичного навчального закладу та фармацевтичних факультетів вищих медичних навчальних закладів ІІІ–ІV рівнів акредитації спеціальність “Фармація”). – К. : МОЗ України, Центральний методичний кабінет з вищої медичної освіти, 2011. – 36 с.