THE EXPERIENCE OF INNOVATIVE TECHNOLOGIES APPLICATION OF ACTIVATION STUDENT'S LEARNING ABILITIES DURING PHARMACOGNOSY teaching

Authors

  • Zh. M. Halina Тернопільський державний медичнрй університет імені І.Я. Горбачевського

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4987

Abstract

The article presents the experience of modern teaching methods (multimedia) during student's Pharmacognosy teaching  at the Pharmaceutical Faculty of Bukovynian State Medical University.

Author Biography

Zh. M. Halina, Тернопільський державний медичнрй університет імені І.Я. Горбачевського

References

Вища освіта України – європейський вимір: стан, проблеми, перспективи // Вища школа. – 2008. – № 6. – С. 88–125.

Бичков О. О. До проблеми оптимізації навчального процесу в сучасних умовах використання мультимедійних технологій / О. О. Бичков // Нові технології навчання. Науково-методичний збірник. – К. : Науково-методичний центр вищої освіти, 2006. – Вип.42. – С. 36–43.

Краснов В. В. Проблеми визначення ефективності інноваційних процесів у системі освіти / В. В. Краснов // Проблеми освіти : науково-методичний збірник.– К. : Наук. - метод. центр вищої освіти, 2006. – Вип. 44. – 132 с.

Конюхова Н. А. Особливості організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів / Н. А. Конюхова // Теорія та методика управління освітою. – 2010. – № 4. – С. 1–10.

Півторак К.В. Формування особистості та мотивації до навчання у студентів медичного університету / К. В. Півторак, І. В. Феджага // Медична освіта. – 2011. – № 4. – С. 28–31.

Програма навчальної дисципліни “Фармакогнозія” (для студентів вищого фармацевтичного навчального закладу та фармацевтичних факультетів вищих медичних навчальних закладів ІІІ–ІV рівнів акредитації спеціальність “Фармація”). – К. : МОЗ України, Центральний методичний кабінет з вищої медичної освіти, 2011. – 36 с.

Published

2015-10-15

How to Cite

Halina, Z. M. (2015). THE EXPERIENCE OF INNOVATIVE TECHNOLOGIES APPLICATION OF ACTIVATION STUDENT’S LEARNING ABILITIES DURING PHARMACOGNOSY teaching. Medical Education, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4987

Issue

Section

Досвід з організації навчальної роботи