Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Медична освіта
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Редакційний штат
Процес рецензування
Етика публікацій
Положення про авторські права
Заява про конфіденційність
Авторам
Умови публікації
Вимоги до оформлення статей
Сайт ТНМУ
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 1 (2016)
№ 1 (2016)
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1
Опубліковано:
2016-05-04
Вдосконалення вищої медичної освіти
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІОНАЛЬНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ У МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ В СИСТЕМІ НОВІТНІХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ
O. I. Alchuk, N. I. Voloshchuk, L. F. Lozynska
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6232
тут
РОЛЬ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ у ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ ПЕДІАТРІВ НА БАЗАХ СТАЖУВАННЯ
L. V. Vasylchenko, N. l. Merikova, N. Yu. Hornostaeva, T. Yu. Kravchenko, K. H. Kopiyka, M. R. Papinko
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6276
тут
ЛАТЕРАЛЬНЕ МИСЛЕННЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ КЛІНІЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ
L. O. Voloshyna, B. A. Leko, L. D. Kushnir
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6341
тут
Сучасні методи викладання медичних дисциплін у вищій школі
L. A. Hai, Yu. V. Sukhіn, V. F. Wenher, Saied Muksen, V. V. Serdyuk
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6352
тут
Мотивація студентів-стоматологів до вивчення професійно-орієнтованих дисциплін.
N. O. Hevkalyuk
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6353
тут
ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕДАГОГІЧНИХ ФОРМ ТА МЕТОДІВ ПРОФІЛАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МЕДИЧНИХ ФАХІВЦІВ
A. A. Ilchenko
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6354
тут
МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
V. A. Kyrychok
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6355
тут
АКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ
R. V. Savchuk, F. I. Kostyev, O. M. Ukhal, V. D. Shvets, A. V. Borysov, M. V. Shostak
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6356
тут
ПРОБЛЕМИ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ: ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ
S. M. Malakhova
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6357
тут
ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ВИКЛАДАННЯ НЕВРОЛОГІЇ СТУДЕНТАМ ПЕДІАТРІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ
S. O. MIedviedkova
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6358
тут
ОПТИМІЗАЦІЯ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ З ТЕОРЕТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ НА ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ КАФЕДРАХ В УМОВАХ КРЕДИТНО-ТРАНСФЕРНОЇ СИСТЕМИ
O. V. Nikolaуeva, N. A. Shutova
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6359
тут
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ В КОНТЕКСТІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В ОСВІТІ
Kh. V. Podkovko
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6360
тут
ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
O. Ye. Sichkoriz
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6361
тут
ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ у СИСТЕМІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ НА ОСНОВІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
M. M. Filonenko
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6362
тут
Технічна експертиза наукових праць на наявність академічного плагіату: аналіз піврічного досвіду
V. V. Chopyak, O. B. Nadraha, A. R. Vergun
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6363
тут
СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ ЛІКАРІВ
N. V. Shaposhnikova, L. A. Ilnytska, L. M. Strilchuk
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6364
тут
ВПЛИВ РОБОТИ СТУДЕНТСЬКОГО НАУКОВОГО ГУРТКА КАФЕДРИ НА МОЖЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ СТУДЕНТІВ
S. M. Malakhova
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6365
тут
Досвід з організації навчальної роботи
УМІННЯ ЗУПИНЯТИ ЗОВНІШНЮ КРОВОТЕЧУ – ВАЖЛИВИЙ ЕЛЕМЕНТ ОСВІТНЬО-КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЛІКАРЯ
R. M. Borys
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6367
тут
ДОЦІЛЬНІСТЬ ВИВЧЕННЯ СТУДЕНТАМИ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ НЕВІДКЛАДНИХ СТАНІВ У ПРАКТИЦІ ЛІКАРЯ-СТОМАТОЛОГА
T. I. Dzetsiukh
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6369
тут
АСПЕКТИ НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНИХ СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ ДІАГНОСТИКИ ТА КЛІНІЧНОЇ ПАТОФІЗІОЛОГІЇ
S. V. Dzyha, M. I. Marushchak, O. V. Bakalets, N. B. Behosh, T. A. Zaiets
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6370
тут
ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ІНФЕКЦІЙНІ ХВОРОБИ»
N. O. Zhurakovska, O. M. Maystrenko, O. V. Pavlenko
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6378
тут
НЕОБХІДНІСТЬ ПОГЛИБЛЕНОГО ВИВЧЕННЯ ФІЗИКО-ХІМІЧНИХ МЕТОДІВ АНАЛІЗУ у ФАРМАЦЕВТИЧНІЙ ОСВІТІ
I. B. Ivanusa, M. M. Mykhalkiv
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6381
тут
ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З МЕДИЧНОЇ І БІОЛОГІЧНОЇ ФІЗИКИ
O. Z. Ivanchenko
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6384
тут
ДЕРЖАВНА АТЕСТАЦІЯ ВИПУСКНИКІВ - СТОМАТОЛОГІВ В УМОВАХ КРЕДИТНО – ТРАНСФЕРНОЇ СИСТЕМИ
N. V. Manashchuk, N. V. Chorniy, A. V. Chorniy
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6386
тут
САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ № 3
L. P. Martyniuk, T. V. Boyko, V. O. Lykhatska
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6388
тут
ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ОРТОДОНТІЇ В ТЕРНОПІЛЬСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО
V. M. Mykhayliuk
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6389
тут
ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ З КУРСУ “ФАРМАЦЕВТИЧНА БОТАНІКА”
O. O. Nikitina
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6390
тут
Застосування МІС ЕМК при вивченні курсу “Медична інформатика”
A. V. Semenets, V. P. Martsenyuk, D. V. Vakulenko, N. O. Kravets, A. S. Sverstiuk, N. Ja. Klymuk, O. M. Kuchvara
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6391
тут
СТВОРЕННЯ ТА ДІЯЛЬНІСТЬ МЕДИКО-ЮРИДИЧНИХ КЛІНІК В СИСТЕМІ БЕЗОПЛАТНОЇ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ
M. O. Sopiha
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6392
тут
ЩОДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПРИ ОПАНУВАННІ ПСИХОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ СТУДЕНТАМИ-МЕДИКАМИ
I. D. Spirina, O. V. Shevjakova, S. V. Rokutov, T. Y. Shusterman
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6393
тут
ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ РІВНЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ у НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС КАФЕДРИ АНАТОМІЇ ЛЮДИНИ
V. O. Tikholaz, O. I. Bashynska, P. O. Stelmachshuk, I. А. Rutska, O. P. Lopatkina
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6395
тут
ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЛОВОЇ ГРИ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З МЕДИЧНОЇ БІОЛОГІЇ
L. S. Shvets
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6397
тут
ЗНАЧЕННЯ ЛЕКЦІЇ ЯК ВАГОМОГО ПІЗНАВАЛЬНО-ВИХОВУЮЧОГО ФАКТОРА У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО МЕДИЧНОГО ПРАЦІВНИКА
I. I. Zamorskyi, T. V. Khmara
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6399
тут
ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ЖУРНАЛУ ОБЛІКУ ВІДВІДУВАННЯ ТА УСПІШНОСТІ СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ АНАТОМІЇ ЛЮДИНИ
V. O. Tykholaz, V. S. Shkolnikov, Yu. V. Hryshchenko, L. L. Zalevskyi, E. I. Aliyev
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6400
тут
З історії медичних навчальних закладів
ДОКОРІННА ПЕРЕБУДОВА СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я В 40-Х РОКАХ, ЯК ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧІ ТЕНДЕНЦІЇ В РОЗБУДОВІ ТЕРНОПІЛЬЩИНИ
T. B. Kadobnyi, N. V. Kozak, O. V. Labivka
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6398
тут
Мова
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Поточний номер