ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕДАГОГІЧНИХ ФОРМ ТА МЕТОДІВ ПРОФІЛАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МЕДИЧНИХ ФАХІВЦІВ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6354Анотація
В статті розкриті педагогічні форми (масова, групова та індивідуальна) і методи (усні, наочні та комбіновані) санітарно-просвітницької і профілактичної діяльності лікарів (провізорів) – інтернів на прикладі засвоєння ними суміжних циклів навчання. Доведено, що поєднання таких педагогічних форм і методів навчання значно підвищує рівень їх професійної компетентності. Охарактеризовано рівні санітарної культури населення на основі принципів науковості, об’єктивності, цілеспрямованості, масовості, послідовності, систематичності, комплексності та зв’язку з професією.
Посилання
Mykhaylenko I. O. Pytannya praktychnoyi pidhotovky likariv-interniv / I. O. Mykhaylenko // Tavrycheskyy medyko-byolohycheskyy vestnyk. – 2010. – T.13, № 1 (49). – S.142–143.
Maksymenko S. D. Pedahohika vyshchoyi medychnoyi osvity: pidruchnyk / S. D. Maksymenko, M. M. Filonenko. – K. : Tsentr uchbovoyi literatury, 2014. – 288 s.
Puty aktyvyzatsyy deyatelʹnosty vrachey – ynternov / N. V. Nahornaya, S. S. Ostropolets, E. V. Bordyuhov [y dr.] // Zdorovʹe rebenka. – 2011. – № 3 (30). – S.72–75.
Radyansʹkyy entsyklopedychnyy slovnyk. – M., 1980. – S. 1179.
Filonenko M. M. Psykholohiya osobystisnoho stanovlennya maybutnʹoho likarya : monohrafiya / M. M. Filonenko. – K. : Tsentr uchbovoyi literatury, 2015. – 420 s.
Podkovko KH. V. Kompetentsiyi yak skladovi komponenty rozrobky natsionalʹnoyi ramky kvalifikatsiy // Visnyk Chernihivsʹkoho natsionalʹnoho pedahohichnoho universytetu imeni T. H. Shevchenka. – 2011. – № 90. – S. 168–170.
Humanne stavlennya do dytyny : metodychnyy posibnyk dlya vchyteliv / V. A. Kyrychok – K. : Infodruk, 2004. – S.115–134.