АСПЕКТИ НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНИХ СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ ДІАГНОСТИКИ ТА КЛІНІЧНОЇ ПАТОФІЗІОЛОГІЇ

Автор(и)

  • S. V. Dzyha
  • M. I. Marushchak
  • O. V. Bakalets
  • N. B. Behosh
  • T. A. Zaiets

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6370

Анотація

У статті висвітлено особливості викладання дисциплін для англомовних студентів 6 курсу медичного факультету на кафедрі функціональної діагностики та клінічної фізіології. Узагальнено методики проведення навчального процесу та розкрито основні методи підходу викладання клінічної патофізіології та функціональної діагностики іноземним студентам. Розглянуто педагогічні прийоми для підвищення мотивації майбутніх лікарів до вивчення даних дисциплін та підкреслено їх роль у підготовці фахівців з діагностичної медицини. 

Посилання

Osiychuk M. S. Vplyv yevrointehratsiynykh protsesiv na rozvytok vyshchoyi medychnoyi osvity / M. S. Osiychuk / / Medychna osvita. – 2013. – S. 9–13.

Kontseptsiya rozvytku DVNZ “Ternopilʹsʹkyy derzhavnyy medychnyy universytet imeni I. YA. Horbachevsʹkoho MOZ Ukrayiny” na 2013–2017 rr. – Ternopilʹ : TDMU, 2013. – 79 s.

Anhlomovne navchannya yak stymulyator yakosti osvity ta mizhnarodnykh kontaktiv / V. M. Zaporozhan, V. Y. Kresyun, M. L. Aryayev, O. V. Chernetsʹka // Medychna osvita. – 2011. – № 2. – S. 45–47.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-05-12

Як цитувати

Dzyha, S. V., Marushchak, M. I., Bakalets, O. V., Behosh, N. B., & Zaiets, T. A. (2016). АСПЕКТИ НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНИХ СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ ДІАГНОСТИКИ ТА КЛІНІЧНОЇ ПАТОФІЗІОЛОГІЇ. Медична освіта, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6370

Номер

Розділ

Досвід з організації навчальної роботи