ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ІНФЕКЦІЙНІ ХВОРОБИ»
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6378Анотація
Стаття присвячена інноваційним методикам при викладанні інфекційних хвороб для студентів 6 курсу медичного факультету. На прикладі теми “ВІЛ-інфекція. СНІД-асоційовані захворювання” автори аналізують ефективність засвоєння навчального матеріалу залежно від способу викладання і діляться власним досвідом його вдосконалення. Встановлено, що інтерактивні методи навчання дозволяють покращити процес розуміння, засвоєння та творчого застосування знань при вирішенні практичних завдань.
Посилання
Panfylova A. P. Ynnovatsyonnye pedahohycheskye tekhnolohyy: Aktyvnoe obuchenye : uchebnoe posobye / A. P. Panfylova. – M. : Yzdatelʹskyy tsentr “Akademiya”, 2009. – 192 s.
Aktyvnye y ynteraktyvnye formy provedenyya zanyatyy pry podhotovky bakalavrov sfery obsluzhyvanyya : uchebno-metodycheskoe posobye. – M. : Yzdatelʹ Stepanenko, 2011. – 152 s.
Marashchak M. I. Osoblyvosti navchalʹnoho protsesu pry vykladanni dystsypliny / M. I. Marashchak, O. V. Denefilʹ, I. YA. Krynytsʹka “Klinichna patofiziolohiya» v universytetakh Spoluchenykh Shtativ Ameryky” // Medychna osvita. – 2013. – № 1. – S. 28–30.
Bolotnaya L. A. Prymenenye ynteraktyvnykh motodov obuchenyya v posledyplomnom obrazovanyy dermatovenerolohov / L. A. Bolotnaya, V. S. Kalashnykova // Problemy bezperervnoyi medychnoyi osvity ta nauky. – 2013. – № 3. – S. 80–82.
Boychuk L. H. Testyrovanye kak odyn yz kryteryev otsenky znanyy v systeme posledyplomnoho obrazovanyya y formyrovanyya kvalyfytsyrovannoho akushera-hynekoloha / L. H. Boychuk // Arkhiv klinychnoyi medytsyny. – 2013. – № 2 (19). – S. 93–94.