ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6361Анотація
У статті був проведений аналіз питомої ваги кожного з видів діяльності лікарів у період між передатестаційними циклами, внесені пропозиції щодо удосконалення системи атестації лікарів та оптимізації безперервного професійного розвитку.
Зроблений акцент на посилення ролі дистанційного навчання, поєднання практики з науковою роботою, особливо серед лікарів загальної практики–сімейної медицини та лікарів-терапевтів.
Доведена доцільність отримання інформації за допомогою комп’ютерних технологій та включення даного пункту у стандартизовану систему оцінки професійної компетентності лікаря.
Посилання
Boltivetsʹ S. I. Osvita doroslykh lyudey v Ukrayini / S. I. Boltivetsʹ // Entsyklopediya osvity / Akad. ped. nauk Ukrayiny. – K. : Yurinkom Inter, 2008 – S. 616–618.
Vyshcha medychna osvita na suchasnomu etapi / V. V. Lazoryshynetsʹ [ta in.]. // Problemy suchasnoyi medychnoyi nauky ta osvity. – 2008. – № 4 – S. 5–7.
Pro zatverdzhennya Zmin do Polozhennya pro provedennya ispytiv na peredatestatsiynykh tsyklakh : Nakaz MOZ Ukrayiny vid 07.07.2009 r. № 484.
Yuzbasheva H.S. Dystantsiyne navchannya u pislyadyplomniy osviti yak naukovyy suspilʹnyy priorytet / H.S. Yuzbasheva // Pedahohichnyy alʹmanakh . – 2011. – Vyp. 11. – S. 220-226.
Yeshchenko A. V. Vykorystannya dystantsiynoho navchannya v systemi pislyadyplomnoyi osvity: suchasne i maybutnye / A. V. Yeshchenko // Problemy bezperervnoyi medychnoyi osvity ta nauky. – 2013. – № 2 (10). – S. 5–10.