Мотивація студентів-стоматологів до вивчення професійно-орієнтованих дисциплін.

Автор(и)

  • N. O. Hevkalyuk Тернопільський державний медичнрй університет імені І.Я. Горбачевського

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6353

Анотація

Основна мета навчання в медичному університеті полягає в підготовці спеціалістів, здатних в умовах практичної охорони здоров’я клінічно мислити, оперативно приймати рішення, проводити адекватні терапевтичні заходи. В даний час навчальний процес повинен орієнтуватись на самостійну індивідуальну роботу студентів, тому викладачі кафедри дитячої стоматології докладають зусиль для того, щоб забезпечити оптимальні умови для її проведення. Позааудиторна робота студента в стоматологічній клініці та контроль її ефективності значною мірою визначають якість підготовки майбутнього лікаря. У Тернопільському державному медичному університеті І. Я. Горбачевського постійно вдосконалюються технології навчального процесу, підвищується мотивація студентів до майбутньої практичної діяльності, покращується підготовка спеціалістів, здатних в умовах практичної охорони здоров’я ефективно використовувати набуті теоретичні знання. 

Посилання

Zhukov H. N. Osnovy obshchey professyonalʹnoy pedahohyky : uchebnoe posobye / H. N. Zhukov, P. H. Matrosov, S. L. Kaplan ; pod obshch. red. prof. H. P. Skamnytskoy. – M. : Hardaryky, 2005. – 382 s.

Kosenko K. M. Metodychni aspekty formuvannya u studenta-stomatoloha praktychnykh navychok ta uminʹ / K. M. Kosenko // Visnyk stomatolohiyi. – 2006. – № 3. – S. 89–90.

Obraztsov P. Y. Ynformatsyonno-tekhnolohycheskoe obespechenye uchebnoho protsessa v vuze / P. Y. Obraztsov // Vysshee obrazovanye v Rossyy. – 2001. – № 6. – S. 46–50.

Pedahohyka : uchebnyk / [L. Kryvshenko y dr.] ; pod red. L. Kryvshenko. – M., 2005. Prymenenye ynnovatsyonnykh tekhnolohyy kak sredstvo aktyvyzatsyy obuchenyya studentov v vuze. – URL: www.bahkrabot.com/work/work_63711html.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-05-12

Як цитувати

Hevkalyuk, N. O. (2016). Мотивація студентів-стоматологів до вивчення професійно-орієнтованих дисциплін. Медична освіта, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6353

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти