РОЛЬ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ у ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ ПЕДІАТРІВ НА БАЗАХ СТАЖУВАННЯ

Автор(и)

  • L. V. Vasylchenko Тернопільський державний медичнрй університет імені І.Я. Горбачевського
  • N. l. Merikova
  • N. Yu. Hornostaeva
  • T. Yu. Kravchenko
  • K. H. Kopiyka
  • M. R. Papinko

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6276

Анотація

Досвід проведення дистанційного навчання лікарів-інтернів педіатрів на базах стажування Одеського національного медичного університету за допомогою Internet-технологій показує, що, воно повинне базуватися на технологіях високої професійної інформативності та інтерактивності навчання.

Посилання

Pro pohodzhennya materialiv Polozhennya pro Dystantsiyne navchannya: nakaz Ministerstva osvity y nauky Ukrayiny vid 21.01.2004 r. № 40 // Ofitsiynyy visnyk UKRAYINY. - 2004. -№ 15. - st. 1 078.

Mintser O. P. Bezperervna medychnyy profesiynyy rozvytok - Novi stratehiyi peredavannya znanʹ / O. P. Mintser, O. V. Holyanovsʹkiy, S. V. Denysenko // Med. Osvita: nauk.-prakt. zhurn. - 2012. - №2. - S.55-56.

Krasikov O. M. Dystantsiyne navchannya yak innovatsiyna forma profesiynoyi osvity / O. M. Krasikov // Mytna sprava. - 2011. - № 4 (76). - CH. 2. - S. 8 - 13.

Dystantsiyni osvitni tekhnolohiyi: proektuvannya i realizatsiya navchalʹnykh kursiv / [M. B. Lebedyeva, S. V. Ahaponov, M. A. Horyunova ta in.]; pid zah. red. M. B. Lebedyevoyi. - SPb. : BKHV-Peterburh, 2010. - 336 s.

Pytannya rozrobky normativiv distantsiynoho navchannya v pislyadiplomniy medichniy osviti / Voronenko YU. V., Mintser O. P., Vdovichenko YU. P. [Ta in.]. // Medychna informatyka ta inzheneriya. - 2008. - № 3. - S. 58-68

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-05-10

Як цитувати

Vasylchenko, L. V., Merikova, N. l., Hornostaeva, N. Y., Kravchenko, T. Y., Kopiyka, K. H., & Papinko, M. R. (2016). РОЛЬ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ у ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ ПЕДІАТРІВ НА БАЗАХ СТАЖУВАННЯ. Медична освіта, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6276

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти