ЗНАЧЕННЯ ЛЕКЦІЇ ЯК ВАГОМОГО ПІЗНАВАЛЬНО-ВИХОВУЮЧОГО ФАКТОРА У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО МЕДИЧНОГО ПРАЦІВНИКА

Автор(и)

  • I. I. Zamorskyi
  • T. V. Khmara

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6399

Анотація

Стаття присвячена питанням оптимізації читання лекцій у вищих медичних навчальних закладах з використанням нетрадиційних педагогічних методик проведення лекційних занять. Відзначено, що активне залучення студентів до сприйняття лекційного матеріалу при поєднанні традиційної інформаційної лекції з нетрадиційними лекційними методиками дозволятиме як покращити засвоєння лекційного матеріалу, так і сприятиме належному вихованню майбутнього медичного працівника.

Посилання

Bordovskaia N. V. Pedahohyka / N. V. Bordovskaia,

A. A. Rean. – SPb. : Pyter, 2006. – 304 s.

Denefil O. V. Innovatsiini metody pidkhodu do optymizatsii chytannia lektsii z patolohichnoi fiziolohii /

O. V. Denefil, H. S. Saturska, N. Ya. Potikha // Medychna osvita. – 2013. – № 3. – S. 45–47.

Klishch H. I. Reformuvannia medychnoi osvity v

Avstrii: zrazok uspishnoho provedennia i pryklad dlia nasliduvannia / H. I. Klishch // Medychna osvita. – 2011. –

№ 1. – S. 58–66.

Metodyka prepodavanyia psykholohyy: konspekt lektsyi / [O. Yu. Tar¬skaia, V. Y. Valovyk, E. V. Bushueva y dr.]. – M. : Vыsshee obrazovanye, 2007. – 207 s.

Mykola Ivanovych Pyrohov — vydatnyi khirurh, pedahoh i hromadskyi diiach (do 200-richchia vid dnia narodzhennia) /

[uporiad.: L. O. Ponomarenko, N. A. Stelmakh, S. P. Pieieva]. – K.: Pedahohichna dumka, 2011. – 124 s.

Shkrobot S. I. Osoblyvosti pedahohichnoho spilkuvannia v umovakh vprovadzhennia Bolonskoho protsesu u vyshchomu medychnomu zakladi / S. I. Shkrobot,

O. P. Venher, T. P. Husieva // Medychna osvita. – 2012. –

№ 4. – S. 151–153.

Pyrohov N. Y. Zadachy uchytelia v shkole / N. Y. Pyrohov // Antolohyia pedahohycheskoi mыsly Ukraynskoi SSR / [sost. N. P. Kalenychenko]. – M. : Pedahohyka,

– S. 181–183.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-05-13

Як цитувати

Zamorskyi, I. I., & Khmara, T. V. (2016). ЗНАЧЕННЯ ЛЕКЦІЇ ЯК ВАГОМОГО ПІЗНАВАЛЬНО-ВИХОВУЮЧОГО ФАКТОРА У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО МЕДИЧНОГО ПРАЦІВНИКА. Медична освіта, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6399

Номер

Розділ

Досвід з організації навчальної роботи