ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ З КУРСУ “ФАРМАЦЕВТИЧНА БОТАНІКА”
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6390Анотація
Реалізація державних освітніх стандартів України зумовлює необхідність посилення ролі і постійної оптимізації самостійної роботи студентів. Частка часу, який виділяється на самостійну роботу студента зростає рік від року. Студенти часто вказують на утруднення в самостійній орієнтації у великій кількості інформаційного матеріалу з будь-якої теми фармацевтичної ботаніки. Співробітниками кафедри фармакогнозії і ботаніки створені дидактичні матеріали для самостійної роботи. Метою статті було проаналізувати досвід використання роздаткових дидактичних матеріалів як спосіб організації самостійної роботи студентів з курсу “Фармацевтична ботаніка”. Надані рекомендації для подальшого її вдосконалення.
Посилання
Osvitnʹo-kvalifikitsiyna kharakterystyka spetsialista za spetsialʹnistyu 7.110201 – “Farmatsiya”. – K., 2004. – (Robochoyu hrupoyu Ministerstva okhorony zdorovʺya Ukrayiny ta Ministerstva osvity i nauky Ukrayiny. Nakaz Ministerstva okhorony zdorovʺya Ukrayiny № 629 vid 29.07.2004 r.).
Osvitnʹo-kvalifikatsiyna prohrama spetsialista za spetsialʹnistyu 7.110201 – “Farmatsiya”. – K. 2004. – (Robochoyu hrupoyu Ministerstva okhorony zdorovʺya Ukrayiny ta Ministerstva osvity i nauky Ukrayiny. Nakaz Ministerstva okhorony zdorovʺya Ukrayiny № 629 vid 29.07.2004 r.).
Osoblyvosti orhanizatsiyi uchbovoho protsesu z farmatsevtychnoyi botaniky v konteksti Bolonsʹkoyi deklaratsiyi / YU. I. Korniyevsʹkyy, A. H. Serbin, V. S. Dolya [ta in.] // Zaporozhskyy medytsynskyy zhurnal.– № 3(42)2007. – S. 161–164.
Serbin A. H. Farmatsevtychna botanika : pidruchnyk / A. H. Serbin, L. M. Sira, T. O. Slobodyanyuk; pid red. L. M. Siroyi. – Vinnytsya : Nova knyha, 2007. – 488 s.
Serhyeyev S. V. Suchasni pedahohichni pryyomy ta innovatsiyni tekhnolohiyi v navchalʹnomu protsesi u vyshchomu navchalʹnomu zakladi / S. V. Serhyeyev // Visnyk VNMU im. M. I. Pyrohova. – 2013. – T. 19, № 1. – 4 s.