Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Medical Education
Current
Archives
About
About the Journal
Editorial Team
Peer review process
Publication ethics
Copyright Notice
Privacy Statement
For authors
Conditions
Requirements for article design
View Site
Contacts
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 3 (2014)
No. 3 (2014)
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3
Published:
2014-09-30
Вдосконалення вищої медичної освіти
ІННОВАЦІЙНІ ЕЛЕМЕНТИ ДИДАКТИКИ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ “УРОЛОГІЯ”
Р. Р. Антонів
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3545
тут (Українська)
РОЛЬ ВІРТУАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МЕДИЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
І. А. Анчева
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3546
тут (Українська)
КЛЮЧОВІ АСПЕКТИ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРЯ ЗАГАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ У СЛОВАЧЧИНІ
Л. С. Бабінець
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3547
тут (Українська)
ОНТОЛОГІЧНІ СХЕМИ НАВЧАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ВИСОКОКВАЛІФІКОВАНИХ ЛІКАРІВ І ПРОВІЗОРІВ НА ЕТАПІ БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ
Л. Ю. Бабінцева
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3548
тут (Українська)
БАГАТОРІВНЕВИЙ ПІДХІД ДО ВИКЛАДАННЯ МЕДИЧНИХ ДИСЦИПЛІН ІНОЗЕМНИМ СТУДЕНТАМ НА КАФЕДРАХ КЛІНІЧНОГО ПРОФІЛЮ
І. В. Баранова
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3549
тут (Українська)
ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ КЛІНІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ ДИТЯЧОЇ ХІРУРГІЇ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ РІЗНИХ МОДЕЛЕЙ ВИКЛАДАННЯ
І. М. Бензар
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3551
тут (Українська)
СУЧАСНІ УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ УЧБОВОГО ПРОЦЕСУ В МЕДИЧНОМУ ВУЗІ
Г. В. Булак
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3552
тут (Українська)
ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ПІДХОДІВ ГЕЙМІФІКАЦІЇ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ПРОВІЗОРІВ-КОСМЕТОЛОГІВ
Б. С. Бурлака
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3562
тут (Українська)
СВІТОГЛЯДНІ ОРІЄНТИРИ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
М. В. Вісьтак, Б. П. Громовик, Н. Д. Черкес, О. М. Маланчук
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3563
тут (Українська)
ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ФІЗІОЛОГІЇ НА ФАКУЛЬТЕТІ ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ ГРОМАДЯН В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
Н. М. Воронич-Семченко, І. І. Дубковецька, Ю. В. Бортник
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3565
тут (Українська)
РОЛЬ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ ВНЗ ІІІ–ІV РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ В ЇХ СТАНОВЛЕННІ ЯК МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
І. В. Геруш, І. М. Яремій, О. Ю. Кушнір
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3584
тут (Українська)
ДОСВІД ВИКЛАДАННЯ ФІЗІОЛОГІЇ СТУДЕНТАМ СПЕЦІАЛЬНОСТІ “ПЕДІАТРІЯ” ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ В БУКОВИНСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
В. В. Гордієнко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3585
тут (Українська)
ПІДГОТОВКА ПРОВІЗОРІВ В УНІВЕРСИТЕТАХ ВЕЛИКОБРИТАНІЇ
Н. В. Горлачук
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3586
тут (Українська)
Сучасний погляд на значення лекції в навчальному процесі.
В. Г. Дубініна, О. В. Кузнецова, А. І. Рибін
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3587
тут (Українська)
РОЗУМІННЯ ПРИКЛАДНОГО ЗНАЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ “ГІСТОЛОГІЯ, ЦИТОЛОГІЯ, ЕМБРІОЛОГІЯ” ЯК ЗАПОРУКА ФОРМУВАННЯ КЛІНІЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
Г. А. Єрошенко, Н. В. Гасюк
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3588
тут (Українська)
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ СТАНДАРТИЗАЦІЇ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ ВІТЧИЗНЯНИМ СТУДЕНТАМ
Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, Д. Б. Коробко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3590
тут (Українська)
ЛІТЕРАТУРНА НОРМА У ПРОФЕСІЙНОМУ СПІЛКУВАННІ МЕДИЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
В. І. Зевако, А. М. Пришляк, В. Я. Юкало
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3591
тут (Українська)
Досвід викладання загальної хірургії за кредитно-модульною системою організації навчального процесу
О. Ю. Іоффе, М. М. Стець, В. М. Меллін, В. М. Перепадя, Т. М. Галига
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3592
тут (Українська)
Філософія формування і розвитку почуттів
Т. Б. Кадобний, Л. В. Кравчук, І. З. Боцюк
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3593
тут (Українська)
РОЛЬ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАВДАНЬ СИСТЕМИ ЯКОСТІ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ОСВІТИ
А. В. Кайдалова, О. В. Посилкіна
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3594
тут (Українська)
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ МІКРОБІОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
О. І. Карбованець
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3595
ТУТ (Українська)
РОЛЬ МЕДИЧНОЇ ХІМІЇ У ФОРМУВАННІ СТУДЕНТА-МЕДИКА
М. В. КАРПЕЦЬ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3596
тут (Українська)
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У МЕДИЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ АВСТРІЇ
Г. І. Кліщ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3598
тут (Українська)
ВИКОРИСТАННЯ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ТОВАРИСТВА КАРДІОЛОГІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ ЗА ФАХОМ “ВНУТРІШНІ ХВОРОБИ”
М. Ю. Колесник
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3599
тут (Українська)
Проблема розвитку критичного мислення у студентів-медиків.
І. В. Корда, С. М. Геряк, Н. В. Петренко, І. Я. Кузів
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3600
тут (Українська)
ІНТЕГРАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ВІДДІЛІВ ЯК ЧИННИК ЗРОСТАННЯ РЕЙТИНГУ ВУЗУ
Н. О. Кравець, Н. Я. Климук, Н. Я. Климук
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3602
тут (Українська)
ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІСЛЯДИПЛОМНОГО ЕТАПУ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ - ІНТЕРНІВ
В. М. Кулаєць
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3603
тут (Українська)
РОБОТА СТУДЕНТСЬКОГО НАУКОВОГО ГУРТКА – ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЗНАНЬ ЗА УМОВ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ
Н. М. Кулаєць
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3604
тут (Українська)
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ СТОМАТОЛОГІВ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ДОСЛІДЖЕНЬ ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ
Я. А. Кульбашна, Д. С. Аветіков, Я. П. Нагірний, В. В. Ніконов, С. М. Поліщук
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3605
тут (Українська)
АНАЛІЗ ДОСВІДУ ВИКОРИСТАННЯ ПРОТОКОЛІВ НАДАННЯ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ПРИ ВИКЛАДАННІ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ У СТУДЕНТІВ 5 КУРСУ МЕДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ
О. В. Курята, К. Г. Карапетян, О. Ю. Філіппова, Н. І. Бардаченко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3606
тут (Українська)
ДОСВІД ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ МОДИФІКОВАНИХ ОСВІТНІХ МЕТОДИК У СТУДЕНТІВ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
Л. П. Мазур, C. О. Коноваленко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3607
тут (Українська)
ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ МЕДИЧНОЇ БІОХІМІЇ СТУДЕНТАМ-ІНОЗЕМЦЯМ
А. Є. Мудра, О. М. Олещук
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3610
тут (Українська)
ПОЛІПШЕННЯ ЯКОСТІ СТОМАТОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ШЛЯХОМ ВПРОВАДЖЕННЯ В ТРАДИЦІЙНУ СИСТЕМУ ОСОБИСТІСТНО-ЗОРІЄНТОВАНОЇ МОДЕЛІ НАВЧАННЯ
Я. П. Нагірний, Н. В. Гасюк, Н. В. Чорній
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3611
тут (Українська)
Проблеми формування світогляду майбутніх фахівців при вивченні фундаментальних дисциплін у вищих медичних навчальних закладах І–ІІ рівнів акредитації
Ю. Ф. Педанов, Н. М. Ващенко, А. І. Гоженко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3612
тут (Українська)
УДОСКОНАЛЕННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ З ІНОЗЕМНИМИ СТУДЕНТАМИ НА КАФЕДРІ ФІЛОСОФІЇ ТА СУСПІЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН
О. І. Пилипишин, С. В. Бондаренко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3613
тут (Українська)
СУЧАСНІ ІННОВАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНІ ПРИЙОМИ ТА ШЛЯХИ ПОЛІПШЕННЯ ВИВЧЕННЯ ЗАГАЛЬНИХ ПРИНЦИПІВ ТРАНСПЛАНТОЛОГІЇ ЛІКАРЯМИ-ІНТЕРНАМИ ЗА ФАХОМ ВНУТРІШНІ ХВОРОБИ
Я. О. Попович
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3615
тут (Українська)
ПІДГОТОВКА ЛІКАРІВ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ “НЕОНАТОЛОГІЯ” ДЛЯ РОБОТИ В ПЕРИНАТАЛЬНИХ ЦЕНТРАХ
Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева, Т. М. Клименко, А. М. Закревський
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3616
тут (Українська)
Андрагогічний потенціал професійної освіти
Л. В. Соколова, Ю. П. Вдовиченко, Р. С. Коритнюк, О. Я. Роздорожнюк, Л. Л. Давтян, О. Я. Коритнюк
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3617
тут (Українська)
Обгрунтування значення методики ліній практичних навичок для теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків
О. О. Стаханська
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3618
тут (Українська)
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТА НАУКОВО-ДОСЛІДНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ У ФОРМУВАННІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ-СТОМАТОЛОГІВ
Н. С. Гутор, А. Б. Бойків
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3619
тут (Українська)
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКЛАДАННЯ ФІЗІОЛОГІЇ ЗА УМОВ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ
О. І. Тучак
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3620
тут (Українська)
НАВЧАЛЬНО-БІОЛОГІЧНИЙ МУЗЕЙ ІМЕНІ І. І. ЯРЕМЕНКА
Л. Я. Федонюк
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3621
тут (Українська)
ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ПРИ ВИКЛАДАННІ КЛІНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН СТУДЕНТАМ ВИЩОГО МЕДИЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
О. О. Філіпець
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3622
тут (Українська)
ВИКЛАДАННЯ КУРСУ ПАРОДОНТОЛОГІЇ В РАМКАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ЗА МЕТОДИКОЮ ЄДИНОГО ДНЯ
Н. В. Чорній, Н. В. Манащук
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3623
тут (Українська)
ЗНАЧЕННЯ ЕЛЕКТРОКАРДІОГРАФІЇ В ДІАГНОСТИЦІ ТРОМБОЕМБОЛІЇ ЛЕГЕНЕВОЇ АРТЕРІЇ НА ПЕРВИННОМУ РІВНІ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ
С. О. Шейко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3624
тут (Українська)
ДОСВІД РОЗРОБКИ І ВПРОВАДЖЕННЯ ВІРТУАЛЬНИХ ПРОГРАМ З БІОХІМІЇ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС
Г. Г. Шершун, М. М. Корда
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3625
тут (Українська)
ЗВОРОТНИЙ ЗВ’ЯЗОК ЯК ІНСТРУМЕНТ УДОСКОНАЛЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ У МЕДИЧНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ
Л. Р. Шостакович-Корецька, В. В. Маврутенков, А. В. Чергінець, І. В. Будаєва, О. М. Якуніна, З. О. Чикаренко, М. А. Ніколайчук, Ахмад Аль-Дірані(Ліван)
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3627
тут (Українська)
ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ ВИКЛАДАННЯ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ СТУДЕНТАМ СПЕЦІАЛЬНОСТІ “МЕДИЧНА ПСИХОЛОГІЯ” НА КАФЕДРІ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ, КЛІНІЧНОЇ ФАРМАКОЛОГІЇ ТА ПРОФЕСІЙНИХ ХВОРОБ БУКОВИНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕ
Г. І. Шумко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3628
тут (Українська)
ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ З ОНКОЛОГІЇ НА ДОДИПЛОМНОМУ ЕТАПІ
Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк, І. О. Малишевський
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3629
тут (Українська)
УДОСКОНАЛЕННЯ ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ № 1
Н. І. Ярема, Л. В. Наумова, А. О. Боб
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3630
тут (Українська)
Language
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Current Issue