ПОЛІПШЕННЯ ЯКОСТІ СТОМАТОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ШЛЯХОМ ВПРОВАДЖЕННЯ В ТРАДИЦІЙНУ СИСТЕМУ ОСОБИСТІСТНО-ЗОРІЄНТОВАНОЇ МОДЕЛІ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Я. П. Нагірний ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • Н. В. Гасюк ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • Н. В. Чорній ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3611

Анотація

У  статті наведені шляхи вдосконалення практичних навичок студентів –стоматологів.  Виходячи із досвіду роботи співробітників кафедр стоматологічного профілю ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет МОЗ України”. Вважаємо оптимальним комплексне використання методик проведення традиційних занять із інноваційними методиками на зразок улюблених телевізійних практичних конкурсів та інтелект-шоу. Описана нами методика проведення відбіркового туру конкурсу професійної майстерності забезпечує поглиблення клінічного мислення, підвищення рівня практичних навичок майбутніх стоматологів шляхом впровадження  особистістно-зорієнтованої моделі навчання

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-26

Як цитувати

Нагірний, Я. П., Гасюк, Н. В., & Чорній, Н. В. (2015). ПОЛІПШЕННЯ ЯКОСТІ СТОМАТОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ШЛЯХОМ ВПРОВАДЖЕННЯ В ТРАДИЦІЙНУ СИСТЕМУ ОСОБИСТІСТНО-ЗОРІЄНТОВАНОЇ МОДЕЛІ НАВЧАННЯ. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3611

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти