ПОЛІПШЕННЯ ЯКОСТІ СТОМАТОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ШЛЯХОМ ВПРОВАДЖЕННЯ В ТРАДИЦІЙНУ СИСТЕМУ ОСОБИСТІСТНО-ЗОРІЄНТОВАНОЇ МОДЕЛІ НАВЧАННЯ

Authors

  • Я. П. Нагірний ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • Н. В. Гасюк ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • Н. В. Чорній ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3611

Abstract

У  статті наведені шляхи вдосконалення практичних навичок студентів –стоматологів.  Виходячи із досвіду роботи співробітників кафедр стоматологічного профілю ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет МОЗ України”. Вважаємо оптимальним комплексне використання методик проведення традиційних занять із інноваційними методиками на зразок улюблених телевізійних практичних конкурсів та інтелект-шоу. Описана нами методика проведення відбіркового туру конкурсу професійної майстерності забезпечує поглиблення клінічного мислення, підвищення рівня практичних навичок майбутніх стоматологів шляхом впровадження  особистістно-зорієнтованої моделі навчання

Published

2015-04-26

How to Cite

Нагірний, Я. П., Гасюк, Н. В., & Чорній, Н. В. (2015). ПОЛІПШЕННЯ ЯКОСТІ СТОМАТОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ШЛЯХОМ ВПРОВАДЖЕННЯ В ТРАДИЦІЙНУ СИСТЕМУ ОСОБИСТІСТНО-ЗОРІЄНТОВАНОЇ МОДЕЛІ НАВЧАННЯ. Medical Education, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3611

Issue

Section

Вдосконалення вищої медичної освіти