ПОЛІПШЕННЯ ЯКОСТІ СТОМАТОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ШЛЯХОМ ВПРОВАДЖЕННЯ В ТРАДИЦІЙНУ СИСТЕМУ ОСОБИСТІСТНО-ЗОРІЄНТОВАНОЇ МОДЕЛІ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3611Abstract
У статті наведені шляхи вдосконалення практичних навичок студентів –стоматологів. Виходячи із досвіду роботи співробітників кафедр стоматологічного профілю ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет МОЗ України”. Вважаємо оптимальним комплексне використання методик проведення традиційних занять із інноваційними методиками на зразок улюблених телевізійних практичних конкурсів та інтелект-шоу. Описана нами методика проведення відбіркового туру конкурсу професійної майстерності забезпечує поглиблення клінічного мислення, підвищення рівня практичних навичок майбутніх стоматологів шляхом впровадження особистістно-зорієнтованої моделі навчанняDownloads
Published
2015-04-26
How to Cite
Нагірний, Я. П., Гасюк, Н. В., & Чорній, Н. В. (2015). ПОЛІПШЕННЯ ЯКОСТІ СТОМАТОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ШЛЯХОМ ВПРОВАДЖЕННЯ В ТРАДИЦІЙНУ СИСТЕМУ ОСОБИСТІСТНО-ЗОРІЄНТОВАНОЇ МОДЕЛІ НАВЧАННЯ. Medical Education, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3611
Issue
Section
Вдосконалення вищої медичної освіти