Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Медична освіта
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Редакційний штат
Процес рецензування
Етика публікацій
Положення про авторські права
Заява про конфіденційність
Авторам
Умови публікації
Вимоги до оформлення статей
Сайт ТНМУ
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 3 (2014)
№ 3 (2014)
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3
Опубліковано:
2014-09-30
Вдосконалення вищої медичної освіти
ІННОВАЦІЙНІ ЕЛЕМЕНТИ ДИДАКТИКИ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ “УРОЛОГІЯ”
Р. Р. Антонів
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3545
тут
РОЛЬ ВІРТУАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МЕДИЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
І. А. Анчева
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3546
тут
КЛЮЧОВІ АСПЕКТИ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРЯ ЗАГАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ У СЛОВАЧЧИНІ
Л. С. Бабінець
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3547
тут
ОНТОЛОГІЧНІ СХЕМИ НАВЧАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ВИСОКОКВАЛІФІКОВАНИХ ЛІКАРІВ І ПРОВІЗОРІВ НА ЕТАПІ БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ
Л. Ю. Бабінцева
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3548
тут
БАГАТОРІВНЕВИЙ ПІДХІД ДО ВИКЛАДАННЯ МЕДИЧНИХ ДИСЦИПЛІН ІНОЗЕМНИМ СТУДЕНТАМ НА КАФЕДРАХ КЛІНІЧНОГО ПРОФІЛЮ
І. В. Баранова
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3549
тут
ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ КЛІНІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ ДИТЯЧОЇ ХІРУРГІЇ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ РІЗНИХ МОДЕЛЕЙ ВИКЛАДАННЯ
І. М. Бензар
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3551
тут
СУЧАСНІ УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ УЧБОВОГО ПРОЦЕСУ В МЕДИЧНОМУ ВУЗІ
Г. В. Булак
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3552
тут
ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ПІДХОДІВ ГЕЙМІФІКАЦІЇ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ПРОВІЗОРІВ-КОСМЕТОЛОГІВ
Б. С. Бурлака
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3562
тут
СВІТОГЛЯДНІ ОРІЄНТИРИ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
М. В. Вісьтак, Б. П. Громовик, Н. Д. Черкес, О. М. Маланчук
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3563
тут
ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ФІЗІОЛОГІЇ НА ФАКУЛЬТЕТІ ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ ГРОМАДЯН В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
Н. М. Воронич-Семченко, І. І. Дубковецька, Ю. В. Бортник
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3565
тут
РОЛЬ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ ВНЗ ІІІ–ІV РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ В ЇХ СТАНОВЛЕННІ ЯК МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
І. В. Геруш, І. М. Яремій, О. Ю. Кушнір
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3584
тут
ДОСВІД ВИКЛАДАННЯ ФІЗІОЛОГІЇ СТУДЕНТАМ СПЕЦІАЛЬНОСТІ “ПЕДІАТРІЯ” ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ В БУКОВИНСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
В. В. Гордієнко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3585
тут
ПІДГОТОВКА ПРОВІЗОРІВ В УНІВЕРСИТЕТАХ ВЕЛИКОБРИТАНІЇ
Н. В. Горлачук
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3586
тут
Сучасний погляд на значення лекції в навчальному процесі.
В. Г. Дубініна, О. В. Кузнецова, А. І. Рибін
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3587
тут
РОЗУМІННЯ ПРИКЛАДНОГО ЗНАЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ “ГІСТОЛОГІЯ, ЦИТОЛОГІЯ, ЕМБРІОЛОГІЯ” ЯК ЗАПОРУКА ФОРМУВАННЯ КЛІНІЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
Г. А. Єрошенко, Н. В. Гасюк
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3588
тут
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ СТАНДАРТИЗАЦІЇ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ ВІТЧИЗНЯНИМ СТУДЕНТАМ
Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, Д. Б. Коробко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3590
тут
ЛІТЕРАТУРНА НОРМА У ПРОФЕСІЙНОМУ СПІЛКУВАННІ МЕДИЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
В. І. Зевако, А. М. Пришляк, В. Я. Юкало
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3591
тут
Досвід викладання загальної хірургії за кредитно-модульною системою організації навчального процесу
О. Ю. Іоффе, М. М. Стець, В. М. Меллін, В. М. Перепадя, Т. М. Галига
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3592
тут
Філософія формування і розвитку почуттів
Т. Б. Кадобний, Л. В. Кравчук, І. З. Боцюк
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3593
тут
РОЛЬ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАВДАНЬ СИСТЕМИ ЯКОСТІ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ОСВІТИ
А. В. Кайдалова, О. В. Посилкіна
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3594
тут
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ МІКРОБІОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
О. І. Карбованець
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3595
ТУТ
РОЛЬ МЕДИЧНОЇ ХІМІЇ У ФОРМУВАННІ СТУДЕНТА-МЕДИКА
М. В. КАРПЕЦЬ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3596
тут
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У МЕДИЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ АВСТРІЇ
Г. І. Кліщ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3598
тут
ВИКОРИСТАННЯ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ТОВАРИСТВА КАРДІОЛОГІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ ЗА ФАХОМ “ВНУТРІШНІ ХВОРОБИ”
М. Ю. Колесник
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3599
тут
Проблема розвитку критичного мислення у студентів-медиків.
І. В. Корда, С. М. Геряк, Н. В. Петренко, І. Я. Кузів
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3600
тут
ІНТЕГРАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ВІДДІЛІВ ЯК ЧИННИК ЗРОСТАННЯ РЕЙТИНГУ ВУЗУ
Н. О. Кравець, Н. Я. Климук, Н. Я. Климук
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3602
тут
ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІСЛЯДИПЛОМНОГО ЕТАПУ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ - ІНТЕРНІВ
В. М. Кулаєць
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3603
тут
РОБОТА СТУДЕНТСЬКОГО НАУКОВОГО ГУРТКА – ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЗНАНЬ ЗА УМОВ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ
Н. М. Кулаєць
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3604
тут
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ СТОМАТОЛОГІВ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ДОСЛІДЖЕНЬ ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ
Я. А. Кульбашна, Д. С. Аветіков, Я. П. Нагірний, В. В. Ніконов, С. М. Поліщук
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3605
тут
АНАЛІЗ ДОСВІДУ ВИКОРИСТАННЯ ПРОТОКОЛІВ НАДАННЯ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ПРИ ВИКЛАДАННІ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ У СТУДЕНТІВ 5 КУРСУ МЕДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ
О. В. Курята, К. Г. Карапетян, О. Ю. Філіппова, Н. І. Бардаченко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3606
тут
ДОСВІД ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ МОДИФІКОВАНИХ ОСВІТНІХ МЕТОДИК У СТУДЕНТІВ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
Л. П. Мазур, C. О. Коноваленко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3607
тут
ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ МЕДИЧНОЇ БІОХІМІЇ СТУДЕНТАМ-ІНОЗЕМЦЯМ
А. Є. Мудра, О. М. Олещук
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3610
тут
ПОЛІПШЕННЯ ЯКОСТІ СТОМАТОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ШЛЯХОМ ВПРОВАДЖЕННЯ В ТРАДИЦІЙНУ СИСТЕМУ ОСОБИСТІСТНО-ЗОРІЄНТОВАНОЇ МОДЕЛІ НАВЧАННЯ
Я. П. Нагірний, Н. В. Гасюк, Н. В. Чорній
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3611
тут
Проблеми формування світогляду майбутніх фахівців при вивченні фундаментальних дисциплін у вищих медичних навчальних закладах І–ІІ рівнів акредитації
Ю. Ф. Педанов, Н. М. Ващенко, А. І. Гоженко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3612
тут
УДОСКОНАЛЕННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ З ІНОЗЕМНИМИ СТУДЕНТАМИ НА КАФЕДРІ ФІЛОСОФІЇ ТА СУСПІЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН
О. І. Пилипишин, С. В. Бондаренко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3613
тут
СУЧАСНІ ІННОВАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНІ ПРИЙОМИ ТА ШЛЯХИ ПОЛІПШЕННЯ ВИВЧЕННЯ ЗАГАЛЬНИХ ПРИНЦИПІВ ТРАНСПЛАНТОЛОГІЇ ЛІКАРЯМИ-ІНТЕРНАМИ ЗА ФАХОМ ВНУТРІШНІ ХВОРОБИ
Я. О. Попович
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3615
тут
ПІДГОТОВКА ЛІКАРІВ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ “НЕОНАТОЛОГІЯ” ДЛЯ РОБОТИ В ПЕРИНАТАЛЬНИХ ЦЕНТРАХ
Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева, Т. М. Клименко, А. М. Закревський
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3616
тут
Андрагогічний потенціал професійної освіти
Л. В. Соколова, Ю. П. Вдовиченко, Р. С. Коритнюк, О. Я. Роздорожнюк, Л. Л. Давтян, О. Я. Коритнюк
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3617
тут
Обгрунтування значення методики ліній практичних навичок для теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків
О. О. Стаханська
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3618
тут
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТА НАУКОВО-ДОСЛІДНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ У ФОРМУВАННІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ-СТОМАТОЛОГІВ
Н. С. Гутор, А. Б. Бойків
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3619
тут
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКЛАДАННЯ ФІЗІОЛОГІЇ ЗА УМОВ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ
О. І. Тучак
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3620
тут
НАВЧАЛЬНО-БІОЛОГІЧНИЙ МУЗЕЙ ІМЕНІ І. І. ЯРЕМЕНКА
Л. Я. Федонюк
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3621
тут
ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ПРИ ВИКЛАДАННІ КЛІНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН СТУДЕНТАМ ВИЩОГО МЕДИЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
О. О. Філіпець
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3622
тут
ВИКЛАДАННЯ КУРСУ ПАРОДОНТОЛОГІЇ В РАМКАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ЗА МЕТОДИКОЮ ЄДИНОГО ДНЯ
Н. В. Чорній, Н. В. Манащук
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3623
тут
ЗНАЧЕННЯ ЕЛЕКТРОКАРДІОГРАФІЇ В ДІАГНОСТИЦІ ТРОМБОЕМБОЛІЇ ЛЕГЕНЕВОЇ АРТЕРІЇ НА ПЕРВИННОМУ РІВНІ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ
С. О. Шейко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3624
тут
ДОСВІД РОЗРОБКИ І ВПРОВАДЖЕННЯ ВІРТУАЛЬНИХ ПРОГРАМ З БІОХІМІЇ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС
Г. Г. Шершун, М. М. Корда
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3625
тут
ЗВОРОТНИЙ ЗВ’ЯЗОК ЯК ІНСТРУМЕНТ УДОСКОНАЛЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ У МЕДИЧНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ
Л. Р. Шостакович-Корецька, В. В. Маврутенков, А. В. Чергінець, І. В. Будаєва, О. М. Якуніна, З. О. Чикаренко, М. А. Ніколайчук, Ахмад Аль-Дірані(Ліван)
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3627
тут
ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ ВИКЛАДАННЯ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ СТУДЕНТАМ СПЕЦІАЛЬНОСТІ “МЕДИЧНА ПСИХОЛОГІЯ” НА КАФЕДРІ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ, КЛІНІЧНОЇ ФАРМАКОЛОГІЇ ТА ПРОФЕСІЙНИХ ХВОРОБ БУКОВИНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕ
Г. І. Шумко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3628
тут
ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ З ОНКОЛОГІЇ НА ДОДИПЛОМНОМУ ЕТАПІ
Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк, І. О. Малишевський
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3629
тут
УДОСКОНАЛЕННЯ ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ № 1
Н. І. Ярема, Л. В. Наумова, А. О. Боб
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3630
тут
Мова
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Поточний номер