ДОСВІД ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ МОДИФІКОВАНИХ ОСВІТНІХ МЕТОДИК У СТУДЕНТІВ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Л. П. Мазур ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • C. О. Коноваленко ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3607

Анотація

У статті представлені дані щодо особливостей організації навчального процесу у студентів дистанційної форми навчання, спеціальності “Сестринська справа” – бакалаврів та магістрів і використання системи Moodle для проведення поточного й екзаменаційного контролю знань. Визначені основні проблеми, які виникають при засвоєнні матеріалу он-лайн та оцінюванні знань студентів, і висвітлені шляхи їх вирішення.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-26

Як цитувати

Мазур, Л. П., & Коноваленко C. О. (2015). ДОСВІД ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ МОДИФІКОВАНИХ ОСВІТНІХ МЕТОДИК У СТУДЕНТІВ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3607

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти