ДОСВІД ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ МОДИФІКОВАНИХ ОСВІТНІХ МЕТОДИК У СТУДЕНТІВ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ

Authors

  • Л. П. Мазур ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • C. О. Коноваленко ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3607

Abstract

У статті представлені дані щодо особливостей організації навчального процесу у студентів дистанційної форми навчання, спеціальності “Сестринська справа” – бакалаврів та магістрів і використання системи Moodle для проведення поточного й екзаменаційного контролю знань. Визначені основні проблеми, які виникають при засвоєнні матеріалу он-лайн та оцінюванні знань студентів, і висвітлені шляхи їх вирішення.

Published

2015-04-26

How to Cite

Мазур, Л. П., & Коноваленко C. О. (2015). ДОСВІД ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ МОДИФІКОВАНИХ ОСВІТНІХ МЕТОДИК У СТУДЕНТІВ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ. Medical Education, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3607

Issue

Section

Вдосконалення вищої медичної освіти