Андрагогічний потенціал професійної освіти

Автор(и)

  • Л. В. Соколова
  • Ю. П. Вдовиченко
  • Р. С. Коритнюк
  • О. Я. Роздорожнюк
  • Л. Л. Давтян
  • О. Я. Коритнюк

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3617

Анотація

На відміну від традиційної педагогіки, основне положення андрагогіки полягає в тому, що провідну роль у процесі навчання, особливо на старших курсах, відігравє не педагог, а студент. Функцією викладача є надання допомоги студенту для виявлення, систематизації, формалізації, коригування та поповнення знань. У цьому випадку відбувається зміна пріоритетності методів навчання. На перше місце виходять практичні заняття і дисципліни, що містять інтегрований матеріал (міждисциплінарні дисципліни).

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-27

Як цитувати

Соколова, Л. В., Вдовиченко, Ю. П., Коритнюк, Р. С., Роздорожнюк, О. Я., Давтян, Л. Л., & Коритнюк, О. Я. (2015). Андрагогічний потенціал професійної освіти. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3617

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти