Андрагогічний потенціал професійної освіти
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3617Abstract
На відміну від традиційної педагогіки, основне положення андрагогіки полягає в тому, що провідну роль у процесі навчання, особливо на старших курсах, відігравє не педагог, а студент. Функцією викладача є надання допомоги студенту для виявлення, систематизації, формалізації, коригування та поповнення знань. У цьому випадку відбувається зміна пріоритетності методів навчання. На перше місце виходять практичні заняття і дисципліни, що містять інтегрований матеріал (міждисциплінарні дисципліни).
Downloads
Published
2015-04-27
How to Cite
Соколова, Л. В., Вдовиченко, Ю. П., Коритнюк, Р. С., Роздорожнюк, О. Я., Давтян, Л. Л., & Коритнюк, О. Я. (2015). Андрагогічний потенціал професійної освіти. Medical Education, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3617
Issue
Section
Вдосконалення вищої медичної освіти