ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ КЛІНІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ ДИТЯЧОЇ ХІРУРГІЇ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ РІЗНИХ МОДЕЛЕЙ ВИКЛАДАННЯ

Автор(и)

  • І. М. Бензар Національний медичний університет імені О. О. Богомольця

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3551

Анотація

У статті розглянуто дві основні сучасні моделі викладання клінічних спеціальностей. Перша модель пропонує для використання у практиці клінічного заняття п’яти мікронавиків: отримання інформації, отримання документальних підтверджень, навчання загальних правил, перевірка підтверджуючих доказів, виправлення помилок. Піраміда Міллера описує досягнення клінічної компетентності спеціально для організації навчання клінічних дисциплін. У піраміді нижні два рівні відображають лише когнітивність або знання (знає, знає як). Верхні два рівні випробовують поведінку: чи може студент впровадити знання в практику (показує і робить). 

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-23

Як цитувати

Бензар, І. М. (2015). ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ КЛІНІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ ДИТЯЧОЇ ХІРУРГІЇ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ РІЗНИХ МОДЕЛЕЙ ВИКЛАДАННЯ. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3551

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти