БАГАТОРІВНЕВИЙ ПІДХІД ДО ВИКЛАДАННЯ МЕДИЧНИХ ДИСЦИПЛІН ІНОЗЕМНИМ СТУДЕНТАМ НА КАФЕДРАХ КЛІНІЧНОГО ПРОФІЛЮ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3549Анотація
У статті визначена частина проблемних питань, які виникають під час викладання клінічних дисциплін іноземною мовою. Звернено увагу на форми самостійної роботи у навчальному процесі, які здатні покращити рівень викладання предмета та сприяти ефективному засвоєнню матеріалу студентами. З метою поглиблення знань майбутніх лікарів та зацікавленості в предметі запропонована до використання нова форма тематичних матеріалів, що мають практичне та теоретичне поєднання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2015-04-23
Як цитувати
Баранова, І. В. (2015). БАГАТОРІВНЕВИЙ ПІДХІД ДО ВИКЛАДАННЯ МЕДИЧНИХ ДИСЦИПЛІН ІНОЗЕМНИМ СТУДЕНТАМ НА КАФЕДРАХ КЛІНІЧНОГО ПРОФІЛЮ. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3549
Номер
Розділ
Вдосконалення вищої медичної освіти