БАГАТОРІВНЕВИЙ ПІДХІД ДО ВИКЛАДАННЯ МЕДИЧНИХ ДИСЦИПЛІН ІНОЗЕМНИМ СТУДЕНТАМ НА КАФЕДРАХ КЛІНІЧНОГО ПРОФІЛЮ

Автор(и)

  • І. В. Баранова Вінницький національний медичний університет імені М. І. Пирогова

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3549

Анотація

У статті визначена частина проблемних питань, які виникають під час викладання клінічних дисциплін  іноземною мовою. Звернено увагу на форми самостійної роботи у навчальному процесі, які здатні покращити рівень викладання предмета та сприяти ефективному засвоєнню матеріалу студентами. З метою поглиблення знань майбутніх лікарів та зацікавленості в предметі запропонована до використання нова форма тематичних матеріалів, що мають практичне та теоретичне поєднання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-23

Як цитувати

Баранова, І. В. (2015). БАГАТОРІВНЕВИЙ ПІДХІД ДО ВИКЛАДАННЯ МЕДИЧНИХ ДИСЦИПЛІН ІНОЗЕМНИМ СТУДЕНТАМ НА КАФЕДРАХ КЛІНІЧНОГО ПРОФІЛЮ. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3549

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти