ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ПРИ ВИКЛАДАННІ КЛІНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН СТУДЕНТАМ ВИЩОГО МЕДИЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3622Анотація
У статті висвітлені основні принципи індивідуального підходу до професійної підготовки студентів у вищому медичному навчальному закладі в умовах кредитно-модульної системи навчання. Наведено способи та етапи реалізації індивідуалізованого навчання при викладанні клінічних дисциплін, що є необхідним для виявлення характерних професійних рис на теоретичному та практичному рівнях навчання, підвищення рівня активності студентів, їх творчої та наукової реалізації, формування професійної мотивації майбутніх спеціалістів.
##submission.downloads##
Опубліковано
2015-04-27
Як цитувати
Філіпець, О. О. (2015). ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ПРИ ВИКЛАДАННІ КЛІНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН СТУДЕНТАМ ВИЩОГО МЕДИЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3622
Номер
Розділ
Вдосконалення вищої медичної освіти