ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ПРИ ВИКЛАДАННІ КЛІНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН СТУДЕНТАМ ВИЩОГО МЕДИЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Authors

  • О. О. Філіпець Буковинський державний медичний університет

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3622

Abstract

У статті висвітлені основні принципи індивідуального підходу до професійної підготовки студентів у вищому медичному навчальному закладі в умовах кредитно-модульної системи навчання. Наведено способи та етапи реалізації індивідуалізованого навчання при викладанні клінічних дисциплін, що є необхідним для виявлення характерних професійних рис на теоретичному та практичному рівнях навчання, підвищення рівня активності студентів, їх творчої та наукової реалізації, формування професійної мотивації майбутніх спеціалістів.

Published

2015-04-27

How to Cite

Філіпець, О. О. (2015). ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ПРИ ВИКЛАДАННІ КЛІНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН СТУДЕНТАМ ВИЩОГО МЕДИЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Medical Education, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3622

Issue

Section

Вдосконалення вищої медичної освіти